Camping De Mars

21 reviews over Camping De Mars in het Nederlands

Aanrader!

Sarah
20-8-2017

Gezellige camping met een mooi uitzicht. Vriendelijke eigenaar die enorm zijn best doet. Ondanks dat de camping bijna vol stond was het er ongelooflijke rustig. Als je naar de winkel wilt is het wel eventjes rijden. Maar op de camping hebben ze ook een (zeer) klein winkeltje. Het zwembad is ook een plus. Groot genoeg om even af te koelen. Wij stonden er drie nachten met camping cheques.

Fijne plek voor gezinnen met jonge kinderen

Talla
18-8-2017

Wij hebben genoten op deze camping. De ligging is prachtig met heel mooi uitzicht over de rivier de Loire. Hele vriendelijke beheerders die de benen uit hun lijf lopen om het hun gasten naar de zin te maken. Toen onze auto ivm aanrijding bij de garage was stonden ze ook voor ons klaar om ons naar de supermarkt te brengen en naar de garage om de auto op te halen. Op de camping heerst een fijne sfeer, er is leuk contact met de mede-kampeerders. Er is animatie, die kleinschalig is: boogschieten, koekjes bakken, bezoek aan een boerderij, optreden van een clown, knutselen, spelletjes. Er is een bar op de camping waar je ook kunt eten en je kunt iedere dag friet en pizza's bestellen. Ook is er een broodservice. Het zwembad is veilig, staat een groot hek omheen. Dus je kleintjes kun je met een gerust hart over de camping laten lopen. Tussen 15 en 17 is het springkussen opgeblazen. Verder staat er een trampoline en een speeltoestel. Wij komen zeker een keer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Schone en rustige camping met sympathieke eigenaar

Lenetta
3-7-2017

Wij hebben een stacaravan gehuurd. Camping is prima, caravan ook en de eigenaar is ronduit zeer vriendelijk. Camping is heel schoon. Minder geschikt voor wat oudere kinderen en ligging van camping ten opzichte van supermarkten is relatief groot.

Alleen op de wereldgevoel

Christel Rietbergen
4-9-2016

Heerlijk rustige camping voor het naseizoen. Geen activiteiten, maar prachtig weer. Broodservice aanwezig. We hadden het gevoel vrijwel alleen te zijn op de camping. Om 9 uur is het donker en kan je genieten van jet krekel concert, alleen soms jammer van de muggen, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Zwembad vaak voor onszelf. Goede caravan (alleen de bedden zijn wat minder). Grappig zijn vele konijnen aldaar die om wat lekkers komen bedelen. In de omgeving is niet veel te doen. Zorg dat je daarover informatie al bij je hebt alvorens te vertrekken. De eigenaren lopen zich het vuur uit de sloffen om je het naar de zin te maken. We hoefden geen borg te betalen en het afrekenen van de toeristenbelasting kwam pas bij het vertrek. Super relaxed!!

Gereisd Met partner in augustus 2016

geweldig

familie gerritsen
18-8-2016

Wat een heerlijke,kleinschalige camping. Wij hebben genoten,wij zaten in een chalet met prachtig uitzicht,netjes en schoon en groot genoeg. Het zwembad was heerlijk niet groot niet klein en goede temperatuur. Het eten was heerlijk en de eigenaren Celine en Fabrice doen er alles aan om je te helpen en het je naar de zin te maken!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldig!

Familie Kleijer
13-8-2016

Geweldige camping, niet groot, 60 plaatsen, waarvan een deel met mobile home. Uitzicht over de Loire. Met geweldig mooie zonsondergang. Geen dure camping!

(verwarmd) zwembad voldoet prima. Elke dag vers brood. Wij hoorden dat de pizza's niet bijzonder zijn en hebben ze niet geprobeerd. De friet was erg goed. Campingeigenaren Celine en Fabrice werken hard om het iedereen naar de zin te maken. Ook met onze kinderen hadden ze een leuk contact. Sanitair is prima en schoon.

In de omgeving kun je prachtig wandelen. Celine had voor ons een boekje met wandelingen. Met name een 5,5 km wandeling vanuit St. Cyr is ons goed bevallen. In de omgeving karakteristieke stadjes, zoals Ambierle en St.Jean-St.Maurice.

Er zijn enkele activiteiten die worden georganiseerd, zoals boogschieten en een uitstapje naar een 'ferme pedagogique'. Dit laatste uitstapje is wel Franstalig, maar ik kon het redelijk volgen en vertalen. Op deze boerderij zijn koeien, kalfjes, konijntjes, kuikentjes, biggen etc. Je mag vasthouden en voeren. Leuk dus.

Het zou maar zo kunnen dat wij er volgend jaar weer zijn!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Fijne vakantie

MB
5-7-2016

Leuke camping in een mooie natuurrijke met een geweldig uitzicht. In het voorseizoen zeer rustig. Dagjes uit naar Lyon en Saint-Etienne in een uur rijden! Gasfles was leeg tijdens het eten koken en binnen 5 minuten had de eigenaar de nieuwe gasfles weer aangesloten. Leuke en behulpzame eigenaren!

Gereisd Met partner in mei 2016

nooit meer

martine
5-4-2016

de camping was een week open , maar de toestand van het sanitair was miserabel, we denken dat de laatste keer er gepoetst was dat dit in september was. De camping heeft een super uitzicht, winkels zijn er ni in de buurt. Ook de honden van de eigenaars die vooraan zitten, leven in hun eigen vuiligheid. Er zijn betere campings in de buurt.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

frikandel
21-8-2015

Wij hebben hier 2 heerlijke weken van 3-8 tot 17-8 gekampeerd. Prachtig uitzicht!! Het is een leuke camping waar de chalets/mobilhomes verspreid staan tussen de kampeerplaatsen. Op de camping is een bar met eetgelegenheid. Iedere avond werd het bord om te eten aangepast. Met vlees/vis/salade/dessert. Wij hebben diverse keren heerlijk gegeten van het menu-bord. Ook kan je hier pizza en friet afhalen. Iedere vrijdagavond is er een thema-avond met muziek en dans. Wij hebben een mossel- en BBQ avond meegemaakt. Echt een aanrader. Voor kinderen is er een kleine speeltuin, pingpong tafel, trampoline, volleybal/badminton net en een mooi zwembad. Mooi groot net sanitair gebouw, ook aan minder valide is gedacht. In de omgeving zijn er diverse dingen te doen voor jong en oud. Toeristische trein/bootje/waterfietsen te huur/kasteel bezoek/ in de omgeving zijn diverse klimbossen. Ook voor jongen kinderen. Wij hebben ontzettend genoten en gaan zeker terug want wij hebben nog niet alles gezien.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een uitzicht!

W.V.
14-8-2015

Wij hebben met ons gezin een week in een stacaravan (3-kamer) verbleven. Hebben volop genoten van het uitzicht over de Loire vallei en de heuvels. Camping is klein en daardoor konden onze kinderen heerlijk zelfstandig op pad. Zwembad bood ons heerlijk verkoeling. Sanitairgebouw was netjes en schoon, onze mobile home daarentegen was bij aankomst matig schoon... Ook het verwijderen van haren vanaf de bodem van het zwembad had beter gemogen. De nieuwe eigenaren bieden in het restaurant (nog?) alleen pizza aan,een gemiste kans in deze rustige omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Mars in Cordelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Mars zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.