• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Reviews over Chateauneuf sur Isère ( Drome )

omgeving mooi maar niet bijzonder

rgroot1975
    28-9-2016

heuvelachtig maar in directe omgeving niet veel bijzonders. lange afstanden rijden voor bezienswaardigeheden

fantastisch

diny vredenburg
    16-9-2016

leuke zwembaden. je kan er fietsen huren. mooie omgeving. eten in het restaurant eenvoudig maar lekker. je kan er patat en andere snacks kopen ook heerlijke piza s.

het weer is over het algemeen stabiel en warm. bij sommige plekken is wel een tarp en parasol nodig.er is geen winkeltje maar 15 minuten rijden een grote supermarkt.

Mooi gebied!

Gerjo
    12-10-2015

We zijn een dagje de bergen in gereden, maar het is een fantastisch mooie omgeving.

Klein plaatsje.

Luc
    17-7-2015

In de plaats zelf is weinig te beleven, maar het is een goede uitvalsbasis voor uitjes in de omgeving. Wel met de auto.

Grote supermarkten vind je in Valence (ca 15 minuten rijden)

Thuiskomen

Leen
    12-6-2015

Hier komen we vaker terug

Ons Plekje om tot rust te komen

Chateauneuf sur Isère ( Drome ) scoort een 6,9 uit 10, op basis van 45 reviews