Chateauneuf sur Isère ( Drome )

We hebben een aantal aanbieders voor Chateauneuf sur Isère ( Drome ) voor je op een rij gezet:

Reviews over Chateauneuf sur Isère ( Drome )

Super leuke camping

Fam. Tetteroo,
    21-12-2018

Super leuke camping. Mooi zwembad (wel veel plekken bezet in hoogseizoen) Elke ochtend vers brood. Alleen jammer dat de animatie in de avond altijd in het zwembad was. Sanitair was schoon. Kampeerplaatsen waren groot maar wel weinig schaduw. Als je wat wilt ondernemen in de buurt moet je meestal wel zo'n drie kwartier tot een uur rijden maar dat was voor ons geen probleem. Savonds rond 23 uur was het stil op de camping. Veel Nederlanders om je heen.

Fam Hoogeboom,
    18-9-2018

Leuke overzichtelijke camping en ideaal voor gezinnen met kleine kinderen tm 7a8jaar.

Wij waren aan het eind van het seizoen, ondanks dat was er een NL sprekend annimatieteam aanwezig!

Doordeweeks was er disco in het zwembad voor de kinderen en de vossenjacht was een groot succes bij onze dochter.

Voldoende ligbedjes aanwezig bij het zwembad en handdoekjes neerleggen werd hier gelukkig niet gedaan!

Het grote verwarmde peuterbad was bij onze jongste een groot succes!

Minpuntje vonden wij eigenlijk dat er geen camping winkeltje aanweZig was voor als je toch iets bent vergeten uit de grote supermarkt was overigens 5?min rijden is van de camping.

Als je voor de rust wilt komen zit je op deze camping goed! Om 22:00 stil op camping

Geweldig, kindvriendelijke camping!

Martine,
    2-9-2018

Tweede keer dat wij een camping van de Sunelia keten hebben bezocht, en wederom erg goed bevallen! Rust, ruimte, privacy en kindvriendelijke voorzieningen vind je hier. Er is animatie, maar niet schreeuwerig en geen overdaad. Zwembaden heel fijn, glijbaan kunnen de kids zelf vanaf en het zwembadcomplex is omheind. Wij verbleven in een stacaravan via een NLse touroperator, en deze waren modern en luxe! Heel groot overdekt terras en airco aanwezig. De camping ligt in the middle of nowhere, maar vanaf 45 min rijden leuke stadjes te vinden en het Vercors gebergte (aanrader!). Perfect voor jonge gezinnen!

Super camping!

Johannes de Jong,
    31-8-2018

Super grote, riante plaatsen.

Sanitair was verzocht en schoon, alleen één douche moest wel heel vaak ingedrukt worden. Ook zat er één toiletpot los.

Personeel spreekt voortreffelijke Engels.

Zwembad is heerlijk en met de temperaturen meer dan welkom.

Vercors, Drome en Ardeche op ca. 30-40 minuten rijden.

Eten is het restaurant was prima en ook de broodjes waren prima. Geen lange wachtrijen meegemaakt.

Tips: Zwemmen in de Drome, rondrit tussen de fruitbomem in de directe regio, Valence, Romans sur Isere, Mirmande, tampolinepark, Col de Roussier (prachtige rit ernaar toe en met de step van de berg.

Tip voor de camping eigenaren is om wel te zorgen dat het sanitair up to date blijft en als een douche of toilet niet goed functioneert deze te sluiten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super#

Esther,
    27-8-2018

Kleine maar zeer nette camping! personeel zeer gastvrij en restaurant was perfect. Al vanaf 1800 uur diner en afhalen was ook mogelijk. Animatie en zwembad super fijn.

Met jonge kinderen de perfecte camping. !!

Ligging iets minder, alles wel min 30-45 min rijden maar dat was voor ons niet van belang.

Chateauneuf sur Isère ( Drome ) scoort een 2 uit 10, op basis van 45 reviews