Chassiers

Reviews over Chassiers

"Echt Frankrijk, genieten"

Sonja
    20-8-2012

Chassiers zelf is een klein dorpje met een authentieke Franse sfeer: geen uitgaansleven, maar met een prachtige omgeving en een gemoedelijke sfeer. De ligging is ideaal voor dag-uitstapjes: het is centraal gelegen tussen de Gorges van de Ardèche (en zij-rivieren), het gebergte van de Tanarque, het vulkaangebergte in het noorden, en de Middeleeuwse stadjes langs de Ardèche. Met twee weken hadden wij, als actief gezin, te weinig tijd om alles te doen. Kortom, zeker een aanrader voor mensen die de toeristische drukte graag mijden, en vooral willen genieten van rust, sfeer, en indrukwekkende natuur.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

supermarkt dorp

bogaars
    17-8-2012

chassiers is maar een klein dorpje. Wel met veel supermarkten zoals de carrefour. Maar evht bijzonder is het niet. Er zit wel een ander dorpje heel dicht bij dat uit de middeleeuwen is. Hier hebben ze nog echt de authentieke kleine straatjes en een heus kasteel. Ik kan nu uiteraard niet op de naam komen, maar de bewoners kunnen je het zo vertellen. is 10 min van het huisje rijden waar je ook erg uiteten kunt gaan.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jun 30 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Chassiers scoort een 7,7 uit 10, op basis van 9 reviews