Sorteren

Reviews over Chamonix

Super gezellig plaatsje

Romy
    15-8-2018

Echt een super gezellig plaatsje met veel terrasjes. Ook veel te zien in de buurt. Leuk om te wandelen of de bergen in te gaan (met kabelbaan). Aquille du midi is zeker een aanrader!

Leuk plaatsje, genoeg te doen

Hans
    15-8-2017

Er zijn diverse leuke activiteiten, maar belangrijk is dat je wel van wandelen of klimmen houdt! Tocht naar Lac Blanc (via Flegere lift) is erg leuk. Het plaatsje zelf is niet heel bijzonder. Tocht naar Mer du Glace is aardig maar niet heel speciaal. We zijn niet naar Aguille du Midi gegaan, erg kostbaar (gezin 180,-)! Verder kun je er raften, klimmen en canyoning doen.

prachtig

mia verschueren
    25-2-2017

authentiek mooi gezellig dorp !

Top plaats, erg toeristisch

linda_porte
    23-8-2015

Chamonix was erg gezellig, sommige dagen waren erg druk. Maar dat weet je als je deze locatie aan de voet van de Mont Blanc uitkiest.

Het eten en drinken was aardig aan de prijs. Even voor 2 a 3 euro een glas drinken bestellen dat is er hier niet bij. Restaurantjes en Brasseries genoeg, voor ieder wat wils.

De omgeving is fantastisch en door de Mont Blanc multipass zijn alle baantjes goed betaalbaar. We hadden de 14 daagse kaart gekocht en deze hadden we er binnen 6 dagen al uit. Dit is dus echt aan te bevelen.

prachtige stad en omgeving

schuurmaningrid1
    11-6-2015

geweldig mooie natuur zowel in de zomer als in de winter en zeer gezellige stad

Chamonix scoort een 8,2 uit 10, op basis van 47 reviews