vakanties Chamonix

Reviews over Chamonix

Fantastisch uitzicht op prima locatie, ik zeg doen

Boxmeer,
    15-8-2018

De locatie is echt supermooi. je hebt prachtig uitzicht op de bergen en het is een goede uitvalsbasis om alles in de omgeving te bezoeken. Het is een erg rustige camping. Wat minder is, zijn de bedden. We hadden een challet... en twee weken op zo'n bed slapen, en zoveel wandelen, daar knap je niet van op. We hebben zelf een tweepersoons luchtbed tussen de lattenbodem en het matras gelegd :) En het is geen camping waar veel te doen is. Het is je thuis, maar je moet er wel op uit om dingen te doen en te zien. En als dat, net als bij ons, je bedoeling is, dan is diteen prima camping, met een fantastisch uitzicht als je wakker wordt en nog wat drinkt voor het slapengaan. Bedden zijn minder, maar verder prima in orde.

prima!

MoHo,
    14-8-2018

Prima basic camping. Even slikken bij aankomst, want eigen wc-rol mee naar de toilet. Maar mooie plekken, ontwaken met prachtig uitzicht op de (sneeuw)bergen. Schoon sanitair, heerlijke douches boven. Handige basic mini-market beheerd door vriendelijk echtpaar. Elke ochtend vers brood (na bestellen).

Fijne camping, TOP

Esther,
    7-8-2018

Heerlijke camping om na een actieve dsg tot rust te komen.

Fijne camping.

Esther,
    5-8-2018

Prachtige rustige camping.

Sanitaire was schoon.

Uitzicht prachtig.

Een klein winkeltje met streekproducten zou fijn zijn, nu moest alles lopend in het dorp gehaald worden.

Super mooie ligging en uitzicht

Jaqueline,
    3-8-2018

Super mooie ligging en uitzicht. Alle faciliteiten zijn snel te bereiken. Een camping waar je de omgeving actief kunt verkennen.

Chamonix scoort een 7,7 uit 10, op basis van 47 reviews