Reviews over Bonneval-sur-Arc

Aanrader in een schitterende kader

Frank,
    11-8-2012

Bonneval-sur-Arc staat bekend als 1 van de mooiste dorpjes van Frankrijk, wat zéér terecht is. La Rosa past perfect in dit kader. Mooi authentiek huis met sympathieke gastvrouw. Mooie kamers, aparte zitruimte, mooie keuken (ontbijt), ook klein mooi tuintje met zitruimte. Ideaal voor een verblijf in dit dorp. Kamer (kinderen via trap boven ons, leuk) was net groot genoeg, conform het hele dorp : klein maar fijn. Parking op enkele meters van het huis. Overdag veel toeristen, maar daarna heerlijk rustig en -naast het schitterende dorpje- natuurlijk in een machtig kader.

Bonneval-sur-Arc scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews