Sorteren

Reviews over Belmont Tramonet

Mooie familiecamping met ruime plaatsen

familie Woltjer
    2-9-2018

We hebben genoten van ons verblijf op deze camping. Er zijn met name veel gezinnen met jongere kinderen tot een jaar of 12. Voor wat oudere kinderen is er minder te doen. Toch heeft onze zoon van 14 zich prima vermaakt.

De eigenaren waren erg behulpzaam. Als je iets aangaf dan deden ze daar gelijk wat mee. Ook waren ze gelijk aan het helpen tijdens en na een grote regenbui.

We hadden een zeer ruime plek.(E2) We konden met gemak onze tunneltent kwijt en een bijzettentje.

Het sanitair was prima verzorgd. Het enige minpunt daarvan was dat het aantal toiletten in het hoofdgebouw wat aan de lage kant was.

Sinds dit jaar werd het restaurant gerund door een kok van elders. Wij hebben er 2 keer heerlijk gegeten. Het personeel was top. Als ze geen engels spraken, deden ze toch hun best om je te begrijpen.

Zwembad was prima, maar niet heel groot.

Verder was er een mooi functioneel sportveld.

Naast de camping loopt een leuk riviertje.

Fantastische vakantie gehad!!

Familie van Vogelpoel
    22-8-2018

In Juli/Augustus bijna 3 weken op deze camping verbleven. Het was in 1 woord geweldig. Wat een super camping is dit! Alles is goed onderhouden. Mooie grote staanplaatsen met veel schaduw. Animatieteam zorgt voor leuke activiteiten. Zwembad heerlijk en mooi schoon en er is altijd wel een ligbedje vrij! Ook het riviertje bij de camping is super, onze kinderen hebben er uren gespeeld en gevist. In de omgeving is genoeg te doen. Wij gaan niet snel naar dezelfde camping terug, maar denken er nu wel over na om volgend weer terug te gaan.

Top vakantie gehad.

Iwan Carpintero
    17-8-2018

Mooie camping in een goede omgeving. Vriendelijk personeel en alles keurig netjes.

Mooi aan de rivier gelegen. Wel is het voor kinderen ouder dan 8 wat minder.

Geklaag over restaurant in andere beoordelingen snap ik niet, het is prima.

Uitstapjes naar de verschillende meren , watervallen, mont blanc, annecy zijn top.

Het waterskiën in de buurt is geweldig.

Leuke camping, div activiteiten. Aanrader!

Bezemer
    17-8-2018

Genoeg te doen op de camping. Zwembad erg leuk en divers. De beek een zeer groot succes . Eigenaren erg vriendelijk en aardig. Hoorde rond ons heen wel verhalen dat als het over financiële zaken gaat ze kort en zakelijk zijn. Zelf hebben we daar niet mee te maken gehad. Iedere ochtend kan je verse broodjes kopen. Animatie genoeg te doen, de club in de ochtend is aan te raden om met kleinere kinderen mee te gaan. De knutsels zijn veelal te moeilijk voor kinderen onder de 8 jaar. Veel knippen vouwen en plakken. Wel leuke en originele knutsels. Op de camping trampoline, speeltuin, buiten fitness.

In de omgeving genoeg te doen en 3 grote supermarkten op ong 10 min rijden.

De paden zijn voor een buggy niet altijd even fijn, ons zoontje schudden alle kanten op. Camping is gezellig en speels ingericht. Douche en toilet 2x per dag goed schoon gemaakt. Eind vd dag vloer nog een x gedweild. Wieweet komen we over een paar jaar weer eens terug!

Super camping

Ester
    11-8-2018

Wat een ontzettend gave camping! Op de camping zitten voornamelijk gezinnen met jonge kinderen. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De animatie is super leuk, lief en begaan met de kids. Van alles te doen : zwembad, trampoline, de rivier, skelteren, voetbalveld, airhockey, kanoën .... In de omgeving is van alles te doen, winkels dichtbij. Elke ochtend vers brood. Voor ons een aanrader!

Het restaurant hebben wij maar 1x bezocht. Kaart is klein maar smaakte prima.

Belmont Tramonet scoort een 7 uit 10, op basis van 20 reviews