We hebben een aantal aanbieders voor Asperjoc voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Asperjoc voor je op een rij gezet:

Reviews over Asperjoc

Helemaal tot rust gekomen!

Evelien,
    11-11-2018

Twee weken heerlijk genoten van de rust (buiten het hoogseizoen) en natuur bij Le Troubadour. Vanuit de tuin met zwembad kun je genieten van een prachtig uitzicht over de vallei. Dorpjes zijn makkelijk te bereiken met de auto. En vanaf de accommodatie loop je makkelijk naar net naastgelegen dorp Antraigues. Een prachtige wandeling! Roel en Marjan zijn bijzonder gastvriendelijk (en lief voor de hond!) en geven je graag tips voor leuke zwemplekken, restaurantjes wandelingen en marktjes. Er heerst een huiselijke sfeer wat maakt dat je je meteen thuis voelt. De tuin is immens groot wat zorgt voor veel privacy en rust. Maar ook wanneer je opzoek bent naar gezelligheid, een potje pool en een gezamenlijke borrel ben je hier aan het goede adres. Kortom: een heerlijke vakantie gehad en we komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijk verblijf op een prachtige locatie!

Jurian,
    30-10-2018

Wij waren toe aan 2 weken ontspanning met zo nu en dan de mogelijkheid een uitstapje in de nabije omgeving. Le Troubadour heeft volledig aan onze verwachting voldaan. Prachtig gelegen tussen de heuvels/ bergen van de Ardeche hebben we 2 heerlijke weken gehad. Vanaf Le Troubadour hebben we heerlijk gefietst, gewandeld en de prachtige omgeving ontdekt.

Ons appartement was zeer ruim, schoon en comfortabel met een prachtig uitzicht over de vallei. Door de ruimte was het ideaal om de wat koudere avonden binnen, met onze hond, door te brengen.

Niet alleen de locatie en de omgeving hebben voor een leuke vakantie gezorgd. De betrokken eigenaren (Marjan en Roel) hebben zeker bijgedragen aan een heerlijke ontspannen vakantie. Marjan en Roel zijn zeer gastvrij, erg betrokken, hebben leuke tips en bieden een aantal avonden in de week aan om, heerlijke zelf gekookte maaltijden, mee te eten.

Gereisd met partner in september 2018

Thuiskomen @ Troubadour

Joris Verijdt,
    26-10-2018

Iedere keer voelt het weer als thuiskomen, wat een mooie plek om heerlijk een week de accu weer op te laden.

We hebben wederom een onvergetelijke week gehad, mede door de enthousiaste en altijd vrolijke Roel & Marjan. Ze staan altijd voor je klaar, van 's ochtends vroeg (ontbijt) tot in de avonduren (borrel).

Alles is top geregeld en netjes verzorgd.

Onze kinderen (4 +5 jaar) hebben zich ook goed vermaakt in en rondom te Troubadour met als hoogtepunt de schitterende wandeling door de mega tuin en daarna meehelpen met pizza's bakken in de keuken bij Marjan!

Een absolute aanrader voor jong + oud!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

buitencategorie

Henk Bosch,
    23-10-2018

superlocatie erg vriendelijke eigenaren mooie accomodatie

Gereisd met partner in juni 2018

Het was een hele leuke vakantie!

Siem Leenders,
    23-10-2018

Het is handig om een paar wandelschoenen mee te nemen, je kunt er namelijk fantastisch wandelen.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Asperjoc scoort een 8,1 uit 10, op basis van 15 reviews