Annecy (Haute Savoie)

We hebben een aantal aanbieders voor Annecy (Haute Savoie) voor je op een rij gezet:

vakanties Annecy (Haute Savoie)

Reviews over Annecy (Haute Savoie)

Intens mooi!

Rosanne Los
    16-11-2018

Annecy was prachtig! Ik ben er heen gegaan op advies van anderen en het was echt intens mooi. Het mooie meer van Annecy is adembenemend, waar je heerlijk veel ruimte hebt om lekker te picknicken of gezellig met vrienden te zitten. Je kan een waterfiets huren en zelf het meer op gaan en genieten van het uitzicht van de prachtige bergen. Je kan je daarnaast ook heerlijk vermaken in het oude stadscentrum waar het lijkt alsof de tijd even heeft stil gestaan. In het centrum kan je heerlijk eten bij de vele restaurantjes langs de grachtjes. Vooral in de lente en zomer vind ik het prachtig om er te zijn met alle bloemen die in bloei zijn. Ik ben echt verliefd geworden op Annecy en ben dus ook na de eerste keer dat ik er was, nog een paar keer heen geweest. Ik heb mijn vrienden en familie mee genomen naar deze stad, en zij zijn er ook vol van. Annecy is zeker een must-go als je naar Frankrijk gaat!

Gereisd Alleenreizend in juni 2017

Absoluut leuk voor een keer.

Marit S
    1-9-2018

Annecy, leuk standje! Voor parkeren: Galerie Lafayette !! Je moet dan wel een stukje lopen maar geloof mij. Het is de prijs waard! Het meer zelf, neem waterschoenen mee. Wij vonden het 'strand' bij Duingt wel fijn om te zitten! Leuk om te bezoeken als je oudere kinderen hebt (vanaf 8 jaar sowieso) Fort Tamie. Hier kan je klimmen etc. Wij kwamen er bij toeval terecht. Gorges du Fier ook leuk, stiekem had ik er meer van verwacht. De Grotte & Cascade de seythenex is zeker een aanrader! Niet eens de grot maar de gids was echt super leuk! Ze kon zelfs een paar zinnen Nederlands! De rodelbaan hogerop bij de grot hebben wij ivm de drukte niet bezocht. Maar misschien is het in de ochtend rustiger! Col de la forclaz is ook leuk om heen te gaan. Dan zie je de parasailers springen. Voor een leuke wandeling met kleinere kinderen is Reserve Naturelle bout du annecy een aanrader! Neem je fiets mee want het fietspad zag er ook interessant uit!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Mooi meer, heel druk.

Sofieenwim
    9-8-2016

Stad is wel mooi. Mooi kasteel. Mooie wandeling door de stad. Druk. Markt doorheen heel de stad. Ook vervuilde plekjes in de stad naast de hele mooie plekjes. Park vlak bij meer wordt heel druk bezocht bij mooi weer.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi stadje

theo230680
    8-5-2016

Erg mooi vestingstadje aan het meer. Schitterende ligging aan het meer met de bergen op de achtergrond. Middeleeuwse gebouwen en bruggetjes. Erg toeristisch en druk. Stadje is leuk om een dag rond te slenteren. Aan het meer zijn meerdere mooi aangelegde ligweiden.

Gereisd Alleenreizend in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

supermooi

ronald
    21-7-2015

mooie stad om te shoppen, slenteren, terrasje te pikken, lekker te eten of op het strand te liggen / in het meer te zwemmen..

Ook het park is heel mooi (en koel) om lekker doorheen te wandelen naar de haven.

Op het water ook genoeg vertier met boodjes, waterfietsen enz..

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Annecy (Haute Savoie) scoort een 8 uit 10, op basis van 64 reviews