We hebben een aantal aanbieders voor Volonne voor je op een rij gezet:

Reviews over Volonne

Leuke en nette camping

Joke,
    7-1-2019

Wij zijn hier vorig jaar 12 dagen geweest. Voor ons de eerste keer in Frankrijk. Wij hebben dit als positief ervaren. De camping is mooi en netjes aangelegd. De kinderen hebben ook een fantastische tijd gehad.

Jammer dat je bij het zwembad niet kon eten of drinken. Dit maakt een dagje bij het zwembad net even wat gezelliger. En ja, het is al eerder geschreven, je mag dus niet met slippers naar het zwembad. Deze moet je uitdoen en vervolgens loop je door een koud badje. Op zich niet erg maar de vloer is erg scherp aan de voeten.

Accommodatie was prima. We stonden heel dicht bij het centrum maar wij daar hebben wij geen hinder van gehad.

In de buurt is niet veel te doen op loopafstand. Wel leuke dorpjes in de buurt waarvoor je de auto moet pakken. Wij misten een gezellige omgeving buiten de camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
    Jean Philippe Bravay, Gérant, 29-1-2019

Heel hartelijk dank voor uw verblijf en beoordeling!

Wij gaan dit jaar de vloer rondom het zwembad vernieuwen zodat deze niet meer pijn aan de voeten doet.

Op loopafstand ligt ons dorp Volonne, waar u leuke plekjes en straatjes (gebouwd tegen de rotsen) aan treft. Vervolgens is het inderdaad noodzakelijk om met de auto naar andere leuke dorpen en stadjes, natuurparken, etc... te rijden, maar dit is zeker de moeite waard!

Bij aankomst krijgt u een folder met allemaal tips om uitstapjes te maken.

Een hele mooie camping voor jong en oud.

Fam van Zwol,
    16-11-2018

Wij vinden deze camping super zijn er ongeveer 4 weken geweest en komen volgen jaar zeker terug op deze camping.

Mochten eerst niet op een bepaalde plek staan omdat dat gedeelte van de camping nog niet open was maar na een mailtje naar de camping staan daar al 12 jaar

Zouden ze deze plaats voor ons gereed maken stroom water etc.

Super tof dus ps heb er nog ongeveer 20 forellen gevangen.

Gereisd met partner in juni 2018
    Jean Philippe Bravay, Gérant, 30-11-2018

Beste familie van Zwol,

Heel hartelijk dank voor uw loyaliteit!

Wij zijn blij dat u het hier naar de zin hebt en kijken er naar uit u volgend jaar weer bij ons te verwelkomen! (eveneens voor een lekkere forel ;-) )

heerlijke camping

Martine Niekerk,
    11-11-2018

Fijne camping, waar veel te doen is.

Een heerlijke omgeving voor dagjes weg. We hebben wel wat onweer en regenbuien gehad (meestal rond etenstijd trok het dicht) maar de rest van de dag hadden we heerlijk weer.

Gereisd met vrienden in augustus 2018
    Jean Philippe Bravay, Gérant, 30-11-2018
    Heel hartelijk dank voor uw verblijf en de beoordeling! Wij zijn het helemaal met u eens, de omgeving is hier schitterend voor dagjes weg, je raakt niet uitgekeken en de landschappen zijn zeer gevarieerd!

aan te bevelen

seppion,
    15-9-2018

Na teleurstellend verblijf op camping les penerals is deze camping echt aan te bevelen.Prima restaurant,mooie zwembaden en voldoende ligstoelen Ook in de schaduw .Sanitair niet het nieuwste maar zeer behoorlijk.Animatie profesioneel.Al het personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam.kortom een uitstekende camping.We moesten vroeger vertrekken i.v.m.een sterfgeval, en dit werd keurig opgelost door de medewerkster van de receptie.Ik begrijp commentaren van enkele campinggasten niet dat ze er zich aan storen dat het restaurantpersoneel de gasten soms aanspreken in het engels, mijn frans is goed genoeg dus werd ik in het frans aangesproken, ik kan het een stukje service noemen dat men zich probeert verstaanbaar te maken wanneer de gast onvoldoende de franse taal verstaat.Dezelfde client beklaagd zich ook over de openingstijden van het restaurant,ja nederlanders eten ´s avonds om vijf maar in frankrijk eet men later, vind je dit niets ga dan lekker op verlof in nederland.Wij komen terug!

Gereisd met partner in augustus 2018
    Jean Philippe Bravay, Gérant, 1-10-2018
    Heel hartelijk dank voor uw verblijf en uw beoordeling! Met groot genoegen verwelkomen wij u een volgende keer!

Goed maar geen 5 sterren waard.

Fabienne,
    3-9-2018

Over het algemeen een nette en rustige camping maar enkele zaken vonden we minder aangenaam, men mag niet met slippers rond het zwembad, de betonvloer rond de zwembaden was te ruw om aangenaam te lopen op blote voeten, de ligweide aan zwembad was hoofdzakelijk onkruid, geen gras, honden liepen er los, eentje deed zijn behoefte voor onze ogen..., airco in chalet kan enkel ingeschakeld worden wanneer men aanwezig is in de chalet, dus niet mogelijk om bv tijdens uitstap in de namiddag enkele uren vooraf te koelen voor de nacht, shop handig maar overdreven duur. Wel positief was de service en vriendelijkheid aan de receptie, een defect aan afvoer lavabo werd direct hersteld, uitstekend informatiepakket over de regio met activiteiten of uitstappen gekregen bij inchecken. Restaurant ook zeer goed, lekker, vriendelijk en correcte prijzen. Conclusie : goede, nette en rustige camping maar hier en daar verbeteringen mogelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
    Jean Philippe Bravay, Gérant, 14-9-2018

Hartelijk dank voor uw verblijf en het spijt ons erg te vernemen dat uw verblijf niet helemaal aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij hebben uw verschillende opmerkingen goed genoteerd om onze prestatie volgend jaar te kunnen verbeteren.

Wij zijn een Green Key camping; daarom kan de airconditioning niet aangezet worden bij afwezigheid van de gasten. De moderne accommodatie zijn uitgerust met een systeem, dat de stroom (voor de lampen enz.) afbreekt wanneer de gasten niet thuis zijn.

Wij danken u hartelijk voor de complimenten voor het personeel in de receptie en het restaurant!

Volonne scoort een 7,2 uit 10, op basis van 71 reviews