Reviews over Villes sur Auzon

Rustige camping en gunstig gelegen, midden in het dorp

Marinus,
    3-10-2018

Rustige camping en gunstig gelegen, midden in het dorp. volop schaduwplaatsen. goede uitvalsbasis voor fietstochten of autoritten naar bezienswaardigheden.

Leuke camping, in een mooie omgeving

Menno,
    15-8-2018

Leuke camping, in een mooie omgeving. Vriendelijke mensen bij de receptie. Een aantal dagen een foodtruck op het terrein Voor een pizza of hamburger als snack of avondeten

Fijne vakantie gehad op een gemoedelijke camping

Fam. Meijer, Groningen Pays-Bas,
    13-8-2018

Fijne vakantie gehad op deze gezellige familiecamping. De omgeving is schitterend! We zullen deze camping zeker aanbevelen bij familie en kennissen.

Hele fijne kleinschalige camping

Yvonne,
    13-8-2018

Wij vonden het een hele fijne camping. Door de kleinschaligheid konden wij onze kinderen makkelijk alleen rond laten lopen. Prima zwembad en speelplaats. Wij verbleven in Chalet Sesame, het mooiste chalet van de camping, veel privacy dankzij het tuintje en met een schitterend uitzicht. Wij komen hier graag nog eens terug.

Genoten

Eric,
    10-8-2018

Rustige camping, mooi zwembad, leuke speelhoek/speeltuin voor kinderen.

Villes sur Auzon scoort een 7,8 uit 10, op basis van 23 reviews