vakanties Villeneuve Loubet

Reviews over Villeneuve Loubet

super

solange,
    2-12-2018

Hotel bahia, gelegen in ville neuve loubet ligt op zo 10 km van nice;We logeerden in kamer met ontbijt.Het ontbijt was onder de vorm van buffet, heel goed in orde,

Het hotel is mooi gelegen,en de eigenaars zijn vriendelijk;Volgende keer zouden we er wel een terras bijboeken;Het hotel beschikt over een mooi zwembad, en langs de achterkant kan je via een poortje direct naar het strand.September is een warme en zalige vakantiemaand.Je kan er mooi wandelen aan het haventje, en met de fiets kan je via het fietspad naar nice,waar de oude binnenstad mooi is.daar kan je mooi wandelen langs de promenade Na het fietsen kan je een heerlijke pizza gaan eten in de pizzerias, en ook zijn er talrijke restaurants.

We gaan er zeker terug

Prima camping voor bezoek Monaco

Yvke,
    10-9-2018

Twee nachten op deze camping verbleven in verband met een bezoek aan Monaco. Prima camping om Monaco te bezoeken. Station is op nog geen tien minuten lopen van de camping, zo ook een supermarkt( Intermarche).

Tijdens ons verblijf was het rustig op de camping en in de omgeving, vliegverkeer naar Nice wel gezien maar geen last van gehad.

Eigenaresse vriendelijk en behulpzaam. Camping is schoon, wordt prima onderhouden.

Enige nadeel van deze camping is het sanitair, voor lange mensen zijn de wc hokjes aan de kleine kant en het licht wat s avonds na verloop van tijd daar uitgaat waardoor je in het donker op het toilet zit. Wanneer je dit weet kun je vantevoren de lichtschakelaar extra indrukken.

Broodjes s ochtends gehaald bij de Intermarche. Ook twee bakkers zitten vlakbij.

Fantastische vakantie gehad.

Oost-lameris,
    19-8-2018

Gemoedelijke sfeer, personeel behulpzaam, winkels op loopafstand, kermis vlakbij, maar geen last van het geluid. Zee vlakbij. Ongeveer 15 minuten lopen. Met de auto ben je er in een minuut of twee.

Een prachtig park naast de camping. Centraal gelegen. Kan ook met de trein naar nice, cannes .

Heerlijke douche, zelf op tempratuur in te stellen. Prima zwembad. Niet groot, maar prima te doen.

Mooie ruime plekken.

Restaurant op de camping is prima. Leuk personeel. (nederlands).

Enige nadeel zijn de muggen. Maar met deet in de aanslag kun je dit prima aan.

Goed hotel en vlak bij het strand

wouter,
    26-7-2018

Op de terugweg hier een tussenstop ingelast. Het ligt vlak achter de McDonalds en zeer dicht bij het strand. Hier kan je te voet naartoe wandelen. Heerlijk om hier 's avonds nog even na te genieten. Jammer van de harde plank waar de matras op ligt.

Na jarenlang La Vieille Ferme regelmatig bezocht te nu na

EUGENE,
    19-6-2018

Na jarenlang La Vieille Ferme regelmatig bezocht te hebben, nu na 2 jaar niet door omstandigheden, toch weer uw camping bezocht.

Nog steeds erg plezierig en goed verzorgd terrein.

Receptie en brood verzorging iets minder dan vroeger.

Jammer dat het "winkeltje" met verse broodjes niet open was.

Vooral de snackbar viel erg tegen, in vergelijking met 2 jaar terug en eerdere keren.

De medewerker, een Hollander merkte ik achteraf, merkt toch aan mijn accent dat ik Nederlands spreek, maar reageert niet .

De bediening was hier erg traag en onvriendelijk en de pizza was gewoon SLEC HT !

Niet meer terug geweest, terwijl ik bij mijn vorige bezoek hier vaak wat haalde of ging zitten en eten.

Deze man is absoluut GEEN reclame voor uw camping terwijl dit voorheen plezierig was.

Als u geen andere medewerker hier betrekt, gaat dit de camping klanten kosten !

Een gast die op het terrein iets lekkers wil kunneñ eten, komt niet terug!

De fam. Pastouret ken ik al heel lang en altijd plezierig met alle medewerkers tijdens mijn bezoeken.

Vr, Groeten,

Eugène van Eick