We hebben een aantal aanbieders voor Vence voor je op een rij gezet:

Reviews over Vence

Idyllisch en gezellig

Sanne
    7-11-2018

Een prachtig stadje middenin de bergen. Mooie wandelingen te maken in de omgeving. Mooi landschap met gorges, watervallen en bergriviertjes. En op korte afstand van de zee. Vence is erg gezellig met kleine klinkerstraatjes en leuke terrasjes waar je heerlijk kan eten. Een goede aanrader voor een fijne vakantie!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Druk en toeristisch. En toch gezellig.

karin_van_vaalen
    31-8-2012

Veel historie in het oude deel van Vence. Smalle steegjes. In combinatie met grote hitte soms lastig. Veel marktjes, kraampjes en terrasjes. Prijzen zijn Frans, niet goedkoop dus. Als je een pizzeria zoekt, ze zijn overal. Misschien omdat Italië vlakbij is? Leuk om eens doorheen te wandelen.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

GEZELLIG PLAATSJE

A. van Woerden
    18-9-2010

Veel restaurantjes met terrassen, vooral in het oude centrum met smalle steegjes. In Vence zijn ongeveer 6 parkeerterreinen cq garages. Het is zo goed als onmogelijk om even langs de stoep te parkeren om bijv. snel een bakkerje binnen te gaan. Bij de grote parkeergarage onder het marktplein is het eerste half uur gratis. Wij liepen altijd naar Vence, want we hadden een huis op 10 minuten lopen. Volgend jaar gaan we weer, terwijl we in Frankrijk nooit 2x naar dezelfde bestemming gaan

Gereisd Met partner in juni 2010

centrale uitvalsbasis, mooi zwembad

P. Petersen
    10-9-2010

Stonden eind augustus op het gedeelte zonder stroom. Erg rustig, einde hoogseizoen. Grote plekken, veel groen, weing gecultiveerd. Prachtig zwembad (niet voor hele jonge kinderen). Vreemd genoeg tussen 12.30 en 15.00 uur dicht. Verdere openingstijden ruim: 9 -20 uur. Animatie-aanbod weinig-onbekend. Prima uitvalsbasis voor kust en bergen Mercantour. Goed kampwinkel...groot assortiment en niet duur. (brood/flute beetje te lang/hard gebakken)

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Een van de mooiste stadjes aan de CÔte dÁzur

Anton
    24-8-2008

Kijk niet alleen naar de stad zelf, met een keur aan restaurants, musea en vooral vriendelijke mensen. Ga ook eens naar het achterland waar bijna niemand komt. Uitzicht vanaf de Col de Vence, ga eens naar Coursegoul, Gourdon, Grasse. Alles binnen enkele km"s. Naar Nice per bus voor € 1,00 per persoon !!! Enz.

Gereisd Met partner in augustus 2008
Vence scoort een 8 uit 10, op basis van 26 reviews