Sorteren

Reviews over Vaison-la-Romaine

Voor herhaling vatbaar.

Hans van Houten
    10-10-2018

Wederom twee weken een mobilhome gehuurd op deze camping.

Een mooi zwembad in een fantastische omgeving gedomineerd door de Mont Ventoux. De afgelopen twee jaar zijn er behoorlijk veel mobilhomes bij gebouwd, waardoor van een echte camping geen sprake meer is. Op loop afstand is het centrum van Vaison La Romaine gelegen met iedere dinsdag de grote Provincaalse markt. Een echte aanrader.

Ideale ligging - hygiene/sanitair moet beter

Fam. Maas
    7-10-2018

Prima ligging in een mooie omgeving, vlakbij het leuke stadje Vaison la Romaine. Niet ver van Mont Ventoux, ideaal voor fietsliefhebbers. Brood is te koop op de camping maar iedere ochtend zeer lange rij en te weinig beschikbaar. Wij gingen dus brood halen in het dorp. Douches op de camping zijn van zeer slechte kwaliteit. Sproeikop is kapot of ontbreekt en de temperatuur is moeilijk in te regelen. Prima zwembad met meerdere baden en enkele leuke glijbanen. We verbleven in mobile home 194 – type Resort Top presta. Perfecte ligging, korte afstand naar het zwembad en de uitgang camping, maar geen last van drukte.

Geweldige zwembaden

Inge
    30-9-2018

Leuke camping met geweldige glijbanen. Wij waren hier in het naseizoen met 2 kleine kinderen. Bij het binnenplein/restaurant is een super leuk speelgedeelte aangelegd. Helaas verder op de camping geen (kleine) speeltuintjes. Verder vonden wij het erg jammer dat we de plekken (zowel mobile homes als camping plaatsen) erg individualistisch zijn opgesteld. Hierdoor veel privacy, maar wij misten hierdoor aansluiting met evt buren. In het lager gelegen nieuwe gedeelte waren er wel meer ‘straatjes’. Maar deze stonden helemaal leeg. Daarnaast als tip, mocht je met kleine kinderen gaan, vraag of je een plek beneden kunt hebben. Boven op de berg kan het erg steil zijn en de veranda’s van de mobile homes hebben geen hek om hem af te sluiten.

In het naseizoen konden de mannen gewoon met shorts zwemmen.

Goeie camping,

Fam. Moonen
    6-9-2018

Het is een echte capfun camping. Er is alles, maar het is op zijn Frans afgewerkt (geen oog voor detail). Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, we hadden een probleem met de tv, binnen 1/2 uur was het opgelost. In de buurt is er voldoende te doen. Wij hebben een leuke vakantie gehad.

Geweldig verblijf.

Franky
    31-8-2018

We vertoefden 2 weken op camping du theatre Romain en vonden het opnieuw een leuke ervaring. Zelfs na de derde keer genieten we met volle teugen van ons verblijf. Ten opzichte van de vorige keer is het zwembad volledig vernieuwd en dit geeft nog een extra pluspunt aan de camping. Bijna iedere avond zijn er activiteiten gepland (pizza, wijndegustatie, verkoop van groenten en fruit,....). Er zijn ook een 10-tal caravans te huur, maar doordat wijzelf er geen gebruik van maakten, kan ik hierover niet oordelen.

Wij gaan er zeker de komende jaren nog eens naartoe.

Vaison-la-Romaine scoort een 8,7 uit 10, op basis van 134 reviews