We hebben een aantal aanbieders voor Superdévoluy voor je op een rij gezet:

Reviews over Superdévoluy

leuk skigebied

ron,
    17-3-2019

het is geen ultra groot gebied maar iedereen kan er lakker skiën veel blauwe en rode pistes en een enkele zwarte zeer geschikt voor beginners en de wat gevorderde vermaken zich ook wel de experts zullen het wel na een week gezien hebben de liften zijn wel wat verouderd geen gondels of overkapte liften maar mag de pret niet drukken

Gereisd met vrienden in maart 2019

Prima “low budget” ski bestemming.

Willem,
    26-1-2019

Prachtig skigebied. Zeker voor de beginnende skiër. Niet heel groot. Maar vanalles wat. Was in de 2e week van januari erg rustig. Skiles in groepen van 2-5 mensen. Bijna privéles. Verrassend was dat veel mensen die er werken Engels spreken of in elk geval hun best doen. Verder waren ze ook erg vriendelijk. Er lag geen verse sneeuw maar desondanks lagen de pistes er prima bij. Sneeuwkanonnen doen prima hun werk. Ik hoor dat dat zo is tot begin april. Voor de apres ski moet je hier niet zijn. Jammer. Winkels ok. BV 2 supermarkten en meerdere bakkers, slagers etc. Er zijn 5 of 6 restaurants. Voor ieder wat wils. Het prijspeil viel ons ook erg mee. 3 Gangenmenu tussen 20 en 25 euro. Boodschappen maar iets duurder dan bij ons.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustig en mooi skigebied, weinig gondels.

Barbara,
    9-2-2017

Pistes zijn goed, in januari niet allemaal open te weinig sneeuw. Jammer dat er maar een paar gondels zijn 4 of 6 in jue de loupe. In Superdevoluy alleen stoeltjesliften. Weinig uitgaansgelegenheid. Vriendelijke mensen bij de liften en 2 grote supermarkten.

Gereisd met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Stegron,
    30-12-2014

We zijn nu 3 keer in Super D geweest in verschillende accomodaties. We kijken met veel plezier terug. Het dorp is echt gebouwd voor de wintersporters en de accommodaties zijn goed naar franse begrippen, klein, maar als je met 4 in een 6 persoons huisjes/appartement zit is dit goed te doen. Je bent toch zoveel mogelijk buiten. Als het weer eens tegenzit kun je mooie wandelingen maken, bv. naar Jeu de Loupe.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Dec 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

sfeerloos dorp, goede pistes

Julia Akkerman,
    4-2-2013

Met de pistes is niets mis, lekker ruim, voldoende liften en goed onderhouden. Het dorp was echter niet zo gezellig, geen sfeer en er staan alleen twee gigantische flats die ook niet echt nostalgie uitstralen. Het nabijgelegen dorpje Joue du Loup is een stuk gezelliger.

Gereisd met vrienden in Fri Jan 25 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Superdévoluy scoort een 7 uit 10, op basis van 59 reviews