We hebben een aantal aanbieders voor St. Tropez voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Tropez

Helemaal geweldig

Nell
    31-7-2016

Voor de zesde keer op vakantie geweest naar zuid frankrijk,waar we 5 minuten van st tropez afzaten,als we aankomen op bestemming,kan ik niet wachten om de auto uit te laden en gelijk naar st tropez te gaan,het sfeertje,de vriendelijke mensen,het weer,het kijken naar de jetset,koffie drinken aan het haventje,winkelen(zo duur is het niet,je moet weten waar je moet zijn)mooie boten zien,het heeft voor ons alles wat een vakantie tot een feestje maakt,mocht ik ooit willen emigreren dan is het naar st tropez😎een klein paradijsje

Gereisd Met partner in juni 2016

Bootjes kijken!

Natasja Kamphuis
    29-7-2015

St-Tropez is een leuke plaats om schitterende jachten te spotten. Parkeerplaats vinden is wel te doen. Drie euro per uur. De reis er naar toe duurt wel lang ivm file rijden, maar de kustweg is echt de moeite waard.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Aangenaam verrast

harm jan
    22-6-2015

St tropez heeft ons aangenaam verrast. Geen grote mondaine hotelketens, mr nog prachtig authentiek. Duik vanaf de haven een zijstraatje in en je komt langs verrassend leuke pleintjes en gezellige straatjes. Neem vanaf st maxime de boot. Scheelt n hoop parkeergeld en filerijden. Boottochtje vinden de kinderen ook leuk.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jun 22 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg leuk.

Rob
    4-8-2013

St Tropez is een ontzettend leuk dorp: je kan door alle protserigheid heen kijken en dan zie je het leuke dorp dat het eigenlijk is: sfeervol, vrolijk en vol met leuke straatjes, mooie panden en leuke terrassen. Kijk je niet door protserigheid heen, dan is St Tropez een grote mega-attractie met vreemde mensen, dure auto's en jachten. Maar ook dan is het de moeite waard om gewoon eens doorheen te lopen.

Wij vonden het in ieder geval enorm leuk en een hoogtepunt van onze vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

leuk sfeervol stadje

nan
    7-1-2013

St. Tropeze is een kleinere plaats als Nice maar daardoor wel knusser. Het is een sfeervol plaatsje met een haven met grote dure jachten. Gezellige terrasjes aan de haven die wel peperduur zijn. (tip: neem een rugzak mee zoals de meeste toeristen daar met drank en eten) Als je verder door loopt kom je bij een een heel oud gedeelte aan (oude sfeervolle huizen aan de zee (schilderijk!!) Wij zijn hier begin juni geweest en dan is het hier minder druk en heb je ook geen filles tijdens de rit hier naar toe. In juli is gewoon te druk zowel daar als op de weg.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
St. Tropez scoort een 7,2 uit 10, op basis van 52 reviews