We hebben een aantal aanbieders voor St. Tropez voor je op een rij gezet:

vakanties St. Tropez

We hebben een aantal aanbieders voor St. Tropez voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Tropez

echt super leuk om daar te zijn maar wel erg druk.

melanie,
    3-5-2012

als je naar de supermarkt gaat moet je al wel vroeg je bed uit helaas. In de haven van st. tropez liggen echt hele grote mooie schepen! echt geweldig om daar te zijn.

Gereisd met vrienden in juli 2011

mooi, maar beetje te duur

bart,
    18-9-2011

mooi hotel en kamers, het is er echt rustig en toch zit je vlak bij het centrum van saint tropez.

zeer goede afgesloten prive parking, net zwembad, tuin etc.

het enige minpunt is dat ze overal overdreven geld proberen uit te slaan, 6€ voor een cola, 25€ voor een ontbijt en als je hierbij koffie wil nog eens +5€ per persoon.

de ze hun brood ook moeten verdienen en er van profiteren ok, maar hierbij voelde ik met toch wat afgeript.

Het diner en middagmaal waren super van kwaliteit enkel het ontbijt vond ik wat pover één van de minste die ik al meegemaakt heb.

Gereisd met partner in augustus 2011

Mooie residentie,groen kader, prachtig zwembad.

Jan en Valerie,
    17-8-2011

Heel mooie residentie in rustig en groen kader. Ondergronds parkings zijn voorzien. Prachtig zwembad met ligzetels. Volledig vernieuwde appartementen met terras en terrasmeubels. Strand en centrum St Tropez op wandelafstand. Inbegrepen zijn de lakens en de handdoeken. Kan eigenlijk amper beter gelegen zijn, ook omdat alle drukte kan vermeden worden als de auto gebruikt wordt. Een aanrader om St Tropez te ontdekken in al zijn façetten.

Gereisd met partner in augustus 2011

beter buiten de stand iets drinken..

kyra,
    26-3-2011

Saint tropez is een prachtige plek, alleen het is wel goedkoper om net buiten de stad te verblijven want de prijzen in bijvoorbeeld restaurantjes zijn nogal groot.

Gereisd met vrienden in januari 2011

geweldige vakantie

werner,
    24-1-2010

prima ligging mooie omgeving gaan zeker nog eens terug

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009
St. Tropez scoort een 7,2 uit 10, op basis van 52 reviews