• Type accommodatie

St. Tropez

Reviews over St. Tropez

Helemaal geweldig

Nell, 31-7-2016
    Voor de zesde keer op vakantie geweest naar zuid frankrijk,waar we 5 minuten van st tropez afzaten,als we aankomen op bestemming,kan ik niet wachten om de auto uit te laden en gelijk naar st tropez te gaan,het sfeertje,de vriendelijke mensen,het weer,het kijken naar de jetset,koffie drinken aan het haventje,winkelen(zo duur is het niet,je moet weten waar je moet zijn)mooie boten zien,het heeft voor ons alles wat een vakantie tot een feestje maakt,mocht ik ooit willen emigreren dan is het naar st tropez😎een klein paradijsje

Bootjes kijken!

Natasja Kamphuis, 29-7-2015
    St-Tropez is een leuke plaats om schitterende jachten te spotten. Parkeerplaats vinden is wel te doen. Drie euro per uur. De reis er naar toe duurt wel lang ivm file rijden, maar de kustweg is echt de moeite waard.

Aangenaam verrast

harm jan, 22-6-2015
    St tropez heeft ons aangenaam verrast. Geen grote mondaine hotelketens, mr nog prachtig authentiek. Duik vanaf de haven een zijstraatje in en je komt langs verrassend leuke pleintjes en gezellige straatjes. Neem vanaf st maxime de boot. Scheelt n hoop parkeergeld en filerijden. Boottochtje vinden de kinderen ook leuk.

de jetset, maar wat een verbeelding

Spkk, 13-5-2014

leuk om te zien, de ene boot nog luxer dan de andere.

Jammer dat je in augustus gewoon iedere keer een half tot 1 uur in de file staat, dat heb ik er niet voor over.

mooi maar erg saai

bram, 3-3-2014
    een mooie rustgevende plek, wel erg saai.
St. Tropez scoort een 7,8 uit 10, op basis van 51 reviews