St. Saturnin les Apt

We hebben een aantal aanbieders voor St. Saturnin les Apt voor je op een rij gezet:

vakanties St. Saturnin les Apt

Reviews over St. Saturnin les Apt

1,5 week na terugkeer hebben we nog steeds heimwee

Dymph Vorstenbosch,
    3-10-2018

Wat een verrukkelijk huis waar je komt via een recht laantje van cipressen. En dan de binnenkomst via de voordeur: het voelde gelijk als 'ons' huis; we (mijn jongste tante, mijn zoon en ik) waren er thuis mede door de fijne inrichting die bij ons past. Het was er schoon, de bedden waren gedekt, er is voldoende kastruimte met voldoende kleerhangers in de drie slaapkamers. Daarnaast hadden we geluk met een heerlijk grote zaal van een badkamer en een douche/stoomcabine in één van de slaapkamers... wat wil een mens nog meer.

En dan de grote verrassing aan de achterzijde van het huis die in werkelijkheid nog fraaier is dan op de foto's op de site. Wat een uitzicht, wat een mogelijkheden aan terrassen, wat een verrukkelijk zoutwaterzwembad. Fijne teakhouten stoelen, banken, ligstoelen, ligbanken met voor alle 'zetels' passende, mooie kussens.

En wat een zaaaaaaaaaaaalige rust. Stilte maar geen solitair gelegen huis. Er zijn buren die we nauw

Gereisd met vrienden in september 2018

Fantastische plek en luxe vakantievilla

Roeland,
    25-8-2018

Dit is het adres als je de Provence wilt ervaren. Schitterende plek, luxe villa met top zwembad en geweldig uitzicht en nabij alle bucketlist Provence bezienswaardigheden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Leuke familie camping

Henk,
    20-8-2018

Leuke en gezellige familie camping. Over het algemeen een goede sfeer. Jammer dat er onvoldoende werd opgetreden tegen jongelui die het nodig vonden om met hun spoundbox te hele camping te “vermaken”. Zelf heb ik deze jongelui daar op aangesproken, maar helaas had dit weinig effect. Tip: verbied bleutooth soundboxen opbrengst camping. Verder zou er vaker het WC papier aangevuld moeten worden. Toiletten waren doorgaan wel schoon!

WiFi was dagen lang ronduit slecht beschikbaar op de campeerplaats. Op zich niet zo erg als je van media-rust houdt, maar lastig als je toch even wilt internetten.

Verder echt een leuke camping met voldoende schaduw plaatsen.

Claudine,
    18-8-2018