Sorteren

Reviews over St. Saturnin les Apt

1,5 week na terugkeer hebben we nog steeds heimwee

Dymph Vorstenbosch
    3-10-2018

Wat een verrukkelijk huis waar je komt via een recht laantje van cipressen. En dan de binnenkomst via de voordeur: het voelde gelijk als 'ons' huis; we (mijn jongste tante, mijn zoon en ik) waren er thuis mede door de fijne inrichting die bij ons past. Het was er schoon, de bedden waren gedekt, er is voldoende kastruimte met voldoende kleerhangers in de drie slaapkamers. Daarnaast hadden we geluk met een heerlijk grote zaal van een badkamer en een douche/stoomcabine in één van de slaapkamers... wat wil een mens nog meer.

En dan de grote verrassing aan de achterzijde van het huis die in werkelijkheid nog fraaier is dan op de foto's op de site. Wat een uitzicht, wat een mogelijkheden aan terrassen, wat een verrukkelijk zoutwaterzwembad. Fijne teakhouten stoelen, banken, ligstoelen, ligbanken met voor alle 'zetels' passende, mooie kussens.

En wat een zaaaaaaaaaaaalige rust. Stilte maar geen solitair gelegen huis. Er zijn buren die we nauw

Camping bien situé et agréable

Camille
    26-9-2018

Camping bien situé et agréable. Super accueil. On a passé un très bon séjour.

Personnel très présent et très accueillant.

Fantastische plek en luxe vakantievilla

Roeland
    25-8-2018

Dit is het adres als je de Provence wilt ervaren. Schitterende plek, luxe villa met top zwembad en geweldig uitzicht en nabij alle bucketlist Provence bezienswaardigheden.

Camping familial, très bon accueil, il manque des pour les

Thierry
    22-8-2018

Camping familial, très bon accueil, il manque des animations pour les plus grands mais sinon c'est très bien

Camping sympathique et très bien ombragé Par contre de de

Richard
    21-8-2018

Camping sympathique et très bien ombragé

Par contre beaucoup de néerlandais qui prennent beaucoup de place...

St. Saturnin les Apt scoort een 8,7 uit 10, op basis van 59 reviews