St. Remy de Provence (Bouches du Rhône)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Remy de Provence (Bouches du Rhône) voor je op een rij gezet:

vakanties St. Remy de Provence (Bouches du Rhône)

Reviews over St. Remy de Provence (Bouches du Rhône)

prachtig dorp

marc loyson
    1-7-2017

Dorp is ideaal gelegen en heeft veel culturele mogelijkheden. Op korte afstand zijn er verschillende grote steden die een bezoek meer dan waard zijn. Heeft ook een echte provencaals markt en heel veel perfecte eetgelegenheden. een echte aanrader

Gereisd Met partner in mei 2017

reeds 3x naar Saint Remy de Provence

dandoy jean claude
    21-2-2017

Wij vinden het er fantastisch, leuk stadje aan de voet van de Alpilles. fietsen, wandelen. Grote steden (Avignon, Arles, Nîmes) zijn dichtbij. Uitgangsleven en veel leuke resto's. Je kan alle kanten op. Er valt altijd iets te beleven in het stadje. De Provençaalse sfeer opsnuiven Niet te vergeten een bezoekje naar de Mont-Ventoux, neem een dikkere trui mee, daarboven kan het koud zijn en waaien, zelfs in de zomer.

Gereisd Met partner in juli 2016

Charmant

Ingrid
    26-7-2016

De binnenstad heeft leuke ( winkel)straatjes. Ook bevind zich hier het geboortehuis van Nostradamus. Het ziekenhuis waar Vincent van Gogh verbleef toen hij zijn oor afgesneden had, is op een half uurtje lopen van de binnenstad. Glanum ( opgravingen ) is ook zeer de moeite waard. Op dinsdagavond is er een markt met verkoop van sieraden en "kunst". Op woensdagochtend is er een gewone markt.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Wisselend

Familie
    22-8-2015

St. Remy is een mooie stad, de binnenstad is leuk, autovrij en oogt gezellig. Winkels zijn, behalve de wat meer toeristische winkels, vrij duur en nog steeds tussen de middag (lang) gesloten. Wel typische Fransen, zeer onvriendelijk als je geen Frans spreekt en zij enkel Frans.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Prima plek in de Provence

G. van der Zanden
    30-6-2015

Goed onderhouden, typisch Provencaals stadje. Van Gogh was hier een jaar. Veel aandacht ervoor. Nog herkenbare plekken die op zijn schilderijen voorkomen. Verwacht geen bruisend uitgaansleven. Wel goed eten in diverse restuarants. Meer iets voor mensen die rust en cultuur zoeken.

Gereisd Met partner in Thu Jun 25 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
St. Remy de Provence (Bouches du Rhône) scoort een 8,6 uit 10, op basis van 84 reviews