Sorteren

Reviews over St. Raphaël

Goede infrastructuur

Van Hove
    7-10-2018

Goede prijs/kwaliteit,zeker voor langverblijf in voorjaar

Leven als God in Frankrijk

Freddy Van Huffel
    11-9-2018

Super uitbaters, rustige omgeving maar toch zeer centraal voor uitstappen zowel richting Saint-Tropez als richting Cannes/Nice/Monaco. Avondmalen zijn op sterrenchef niveau. Gezellig met iedereen samen aan een grote tafel aan het zwembad.

beste b&b die we ooit gedaan hebben!

fam. Gijsels
    7-9-2018

+ mooie kamers met heel goed bed! Heel lekker avondeten, heel verzorgde tuin maar vooral een super ontbijt!!! kamers worden elke dag gepoetst en bed opgemaakt. Veel kastruimte!

+ dicht bij treinstation van waar je makkelijk met trein naar de grote bekende steden kan

- na daguitstap gaat iedereen nog graag aan zwembad liggen, er zijn maar 6 ligstoelen voor 5 kamers (10 had super geweest), wel nog extra strandstoeltjes aanwezig.

-poetshulp is al in kamer aanwezig als je na ontbijt nog naar toilet wil en tanden poetsen, iets te vroeg dus

top accomodatie en gastvrijheid

Kris lauwers
    31-8-2018

Nicole en Yves zijn de perfecte gastvrouw en - heer. Het contact met de andere gasten wordt vanaf de eerste avond in goede banen gebracht rond de gezellige ronde tafel aan het zwembad waar een lekker 4 gangen menu wordt geserveerd. Ook wordt het ontbijt elke dag geserveerd met een paar lekkere attenties die de typische ontbijtsleur na een paar dagen doorbreekt. Misschien een dtail maar niet echt als het heel de dag plus 30 graden is geweesd, het water in het zwembad is steeds aangenaam verfrissend koel. Samengevat : een echte aanrader!

Leuke (grote) camping met veel faciliteiten.

Peet & Juud
    31-8-2018

Mooie ruime plaatsen met schaduw. Veel te doen voor "oudere" jeugd. Zwembad en restaurant TOP !!! Sanitair was in orde. Kan beter (bijv: door mannen en vrouwen te scheiden) vaker schoon maken. LIDL op 3 km afstand. Omgeving (kustlijn) ZEER mooi !!!

St. Raphaël scoort een 7,9 uit 10, op basis van 70 reviews