vakanties St. Paul-de-Vence

Reviews over St. Paul-de-Vence

Fam. Regeer,
    24-4-2018

We hebben enorm genoten van onze vakantie in St.Paul de Vence. Le Paradou is een prachtige locatie, met mooie sfeervolle huisjes en een heerlijk zwembad. De natuurlijke en rustige omgeving is schitterend en erg aangenaam. Wij zijn er samen met onze kinderen geweest, die zich goed konden vermaken in het zwembad en we hebben leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving van St.Paul de Vence. Ook zijn we regelmatig naar St.Paul de Vence gegaan om daar lekker rond te wandelen in de mooie straatjes, te winkelen en te eten. Al met al was het een heerlijke ontspannen en zonnige vakantie. We zouden er graag nog een keer naartoe gaan.

Heerlijk

Vera Zeguers,
    10-4-2018

Het is een hele bijzondere atmosphere, hele grote tuin met zeer oude olijfbomen, een boulebaan en een ruime plaats met barbecue. Huisje is procinciaals. Omdat het maar op 20 minuten loopafstandnaar het beroemde Saint-Paul is, ben ik heel blij dat ik deze lokalitie heb gevonden.

Prachtig

Nick Nikkels,
    23-2-2018

Het is een prachtige locatie en het huisje was goed onderhouden.

Mooi hotel, perfecte locatie

Edwin,
    6-11-2016

Een zeer leuk en fantastisch hotel met veel privacy en service. Het geheel is een beetje ingedeeld als een klein dorpje waardoor je het gevoel krijgt dat je niet in een hotel zit. Het hotel is gelegen op 5 minuten loopafstand van het dorpje St.Paul de Vence en heeft een eigen bewaakte parking. Bedden zijn zeer comfortabel en iedere kamer heeft een eigen inrichting. Helaas was het geen zwembad niet verwarmd en had men geen faciliteiten voor onze zoon van 4,5 jaar oud. Het is zeer zeker een hotel waar wij weer heen zullen gaan. Voor het hotel is een bushalte die om de 20 minuten een zeer goede verbinding heeft naar Nice.

Paradijs op aarde

Arne Verboom,
    6-9-2016

Belgische eigenaar, gastvriendelijk, perfectionistische droombestemming om te genieten met een romantisch weekendje of gezin.

St. Paul-de-Vence scoort een 9,3 uit 10, op basis van 18 reviews