We hebben een aantal aanbieders voor St. Paul-de-Vence voor je op een rij gezet:

vakanties St. Paul-de-Vence

Reviews over St. Paul-de-Vence

Bijzonder fraai

Mark,
    27-6-2013

Prachtige ligging op een berg met uitzichten tot aan de zee. Wij hadden in het voorjaar alle ruimte maar tijdens het hoogseizoen moet het bijna onbereikbaar zo druk. De straatjes zijn smal en sfeervol en de hoeveelheid galeries en winkeltjes is overweldigend. Langs de stadsmuur wandelen biedt vele mooie plaatjes.

Gereisd met jonge kinderen in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kunstenaarsdorp

Rinus,
    16-3-2011

Dorp gelegen op een heuveltop, door een stadspoort betreed men de smalle steegjes die via nauwe trapstraatjes met elkaar in verbinding staan, er wonen en werken hier veel kunstenaars, de winkeltjes van schilders, pottenbakkers en steenslijpers rijen zich hier aaneen. Er zijn veel schilderachtige hoekje in het dorp en ook de hooggelegen 13e eeuwse dorpskerk met zijn fraai altaren is een bezoek waard.

Gereisd met partner in Mon Aug 01 1983 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellig aandoende dorp

R.v.S.,
    13-1-2011

In dit plaatsje kan je gezellig door het oude gedeelte slenteren, door de nauwe en rustieke steegjes is het een genot om te dwalen. Het dorpje straalt rust uit en is een verademing vergeleken met de drukke steden in de omgeving, dus wil je even onthaasten dan is een bezoek(je) aan dit dorp sterk aan te raden

Gereisd met partner in juli 2006

Sfeervol dorpje

R.v.S.,
    13-1-2011

Tijdens onze rondreis door de cote d'Azur een bezoek gebracht aan dit gezellig aandoende dorpje in zuid Frankrijk. Onzettend leuke steegjes die kriskras omhoog en omlaag gaan door de oude woonwijk. Wil je een beetje de sfeer van Frankrijk opsnuiven is een bezoek aan St.Paul ten zeerste aan te raden

Gereisd met partner in augustus 2006

Heerlijk authentiek en sfeervol plaatsje

Nicole,
    16-11-2010

St.Paul de Vence is het soort plaatsje waar wij verliefd op zijn. Zo heb je er een heleboel in Italie, maar blijkbaar dus ook in Frankrijk. Je waant je ff in een hele andere wereld, zeker als je de hoofdstraten en drukte een beetje achter je laat, zie je de mooiste huisjes, straatjes, bouwsels, etc. Erg typerende bestrating. Wij hebben er een heerlijke middag gehad.

Gereisd met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
St. Paul-de-Vence scoort een 9,3 uit 10, op basis van 18 reviews