St. Laurent-du-Verdon

Reviews over St. Laurent-du-Verdon

Schattig maar niets te doen

Fam karsten
    5-8-2016

Deze plaats is een echt Frans dorpje. Erg klein, maar 1 straat. Er zit een pizzeria, een eglise, een hotel en dat was t dan wel. Wij verbleven op camping la farigoulette in het bos aan het meer. We hadden t dorpje ook niet nodig. Pizzeria was wel geliefd, zat waarsch elke avond wel vol (die keren dat wij voorbij reden wel in ieder geval.) er is geen pinautomaat of supermarkt. Het ligt dus best afgelegen. Daar kies je voor! Of niet? Wij vonden het heerlijk.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
St. Laurent-du-Verdon scoort een 6,7 uit 10, op basis van 25 reviews