Reviews over Seyne les Alpes

Wij komen in een ander seizoen zeker terug!

Ton Kramers,
    26-1-2019

Een camping met een prachtige omgeving en veel wandelmogelijkheden.Er is een zwembadje op en een zwembad buiten de camping.In het hoogseizoen zijn er heel veel kinderen.Er is een prima restaurantje waar je goed kunt eten.Er is een speciale pizzadag.

Gereisd met partner in juli 2018

Een plek om te ont-moeten en te genieten!

Familie Leentjes,
    11-10-2018

Wij hadden een fantastische vakantie op Lou Passavous. We huurden er een safaritent voor 3 weken waardoor we ten volle hebben kunnen genieten. Alles is in de tent aanwezig en we sliepen héérlijk! De vele tips die we kregen van Ed aan het begin van de vakantie zorgde ervoor dat we een mooi overzicht hadden van wat er allemaal te beleven viel in de buurt. De berghuttocht was onvergetelijk. Niks is Ed en Astrid teveel. Zij regelen je verblijf in de berghut, maken de heerlijkste pizza's, nemen je op regelmatige tijdstippen mee op wandelingen in de buurt waardoor je op plekken komt die je normaal niet ziet. De stoeltjeslift in Montclar met de vele marmotten. De fietstocht door de prachtige bergen. De dammen bouwen in het riviertje achter de tent. De heerlijk vers gebakken baguette als ontbijt. We voelden ons er thuis. Aangezien we bleven tot het eind van de vakantie werd het ook steeds rustiger op de camping, de nachten werden ook al wat frisser, Genieten met een grote G!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk rustig, in de natuur!

Familie Noordover,
    27-8-2018

Wat hebben wij genoten op deze camping en van de omgeving! Heerlijk rustig, super mooie omgeving, mooie plekken, prima sanitair. Ed en Astrid promoten op een mooie en fijne manier het lokale toerisme - houden wij van. En als je van wandelen houdt, dan heb je meerdere verblijven nodig! Al keken de kinderen eerst wat verschrikt bij het zwembad, het bleek geen gemis - er was genoeg te doen voor ze zonder zwembad (en als je echt wilt, kun je naar het gemeentezwembad aan de overkant). Zwemmen deden wij in het Lac de Serre Ponçon (ca half uur rijden) of in het meertje bij Le Lauzet (ca 40 min). Eten in het restaurant is eenvoudig, lekker en goed. Boodschappen doe je in Seyne waar ook nog 2x per week een (kleine) markt is waar je je verse spullen kunt halen. Wij hebben genoten en komen zeker nog een keer! Al is het maar om de huttentocht te doen en nog een keer pizza te eten :-)!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Aanrader! Op en top genieten!

Fam Eskes,
    25-8-2018

We kijken terug op een fantastische vakantie!!!! We hebben iedere dag genoten van het zelfgebakken brood. Ed en Astrid beheren de camping met veel passie en gedrevenheid. We hebben vanwege de vele regenval wat water overlast gehad. Ed en Astrid zorgden voor een goede oplossing waardoor we heerlijk hebben kunnen genieten van ons verblijf. Keurig en schoon sanitair en afwas mogelijkheid!!! Prachtige omgeving met veel wandelmogelijkheden en bezienswaardigheden.

Kortom, zoek je een rustige gezellige, actieve en mooie vakantie en houd je van geweldige uitzichten en grote hoogten ..... dan is camping Lou Passavous de aangewezen plek!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima camping!

Familie Beyer,
    14-8-2018

Zeer nette camping, vriendelijke eigenaren. Wanneer je tijdig reserveerd heb je de mooiste plekken (110m2) met prachtig uitzicht op de bergen. Wanneer je later reserveer heb je ook een prima plek (60m2). Schoon sanitair, wc's en douches netjes verzorgd. Wc en douches onder één dak, een enkele keer komt er een sterkere lucht voorbij dan je douchgel :-| Zwembad afgeschermd met een hek, kleine kinderen kunnen niet zelfstandig naar binnen, zéker een plus punt! Voor kinderen onder de 12 jaar een prima camping!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Seyne les Alpes scoort een 8 uit 10, op basis van 43 reviews