We hebben een aantal aanbieders voor Saint-Raphaël Agay voor je op een rij gezet:

vakanties Saint-Raphaël Agay

Reviews over Saint-Raphaël Agay

Vanwege de mentaliteit Nooit meer

Peter Paul,
    22-8-2018

Dit is mijn eerste review die ik schrijf en daar is alle rede toe. De ongelooflijke hufterigheid van veel personeelsleden die wat te vertellen hebben gaat ver. Ik

beaam de Franse vaste clan. Ook tijdens ons verblijf werd een kind van rond 8 jaar door volwassenen in de mangel genomen. De beleefde vader werd door de security weggestuurd. Waarschijnlijk kennen ze de Clan iets te goed. De camping wil graag het perfecte nastreven in uitstraling maar verliezen als het gaat om klant vriendelijkheid. Bij het zwembad was de dag na onze aankomst een Whiteparty. Het zag er veelbelovend uit. Wij en vele andere mochten niet naar binnen! We waren niet in het wit. Nou is dat op een camping al vergezocht maar kon er vrede mee hebben als we daarover waren geinformeerd. Het was dus een vaste Clan feestje. Maar de wijze waarop we werden geweigerd is ECHT bruut en al helemaal naar de huilende kinderen. Perfecte camping als je je timide kan opstellen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

- Aankomst prima geregeld - Houd de happy hour in stand in

Johan,
    14-8-2018

- Aankomst prima geregeld

- Houd de happy hour in stand in het restaurant

- Live muziek eens in de week, wat mij betreft minimaal, mag ook 2 x per week, blijft er nog 5 dagen voor de jeugd over, prima muziek, drankjes bezorgen service prima

- Jammer dat je niet wat kunt drinken boven, alleen eten, zelfs nog als je om 22:00 uur komt, het is er leeg maar alleen drinken mag niet!

Gereisd anders in augustus 2018

Lekkere vakantie ondanks aantal minpunten

Swart,
    13-8-2018

Mooie camping met veel bomen en struiken etc. Terrein is geaccidenteerd wat voor- en nadelen heeft. Je kan snel verdwaald raken en de echte campingsfeer ontbreekt. Wel privacy en rustige, beschutte plaatsen. Drukte is met name in en om het zwembad. Zwembad en aantal ligstoelen/parasols is inderdaad te klein voor aantal gasten. Wij hadden mooie Avant caravan van Engelse touroperator plaats EH19 op goede afstand van voorzieningen (niet te ver en niet te dichtbij). Jammer van de reuzenwespen en prikmuggen maar daar kan de camping niet veel aan doen. Goede airco en waterdruk in caravan. WiFi slecht. Afstand tot het strand e.d. was vrij groot, en hoewel we dat wisten vonden we het op het laatst toch wat irritant om steeds hetzelfde stuk te rijden. Al met al toch een lekkere vakantie gehad, mede dankzij het klimaat, de mooie omgeving en de sfeer van de streek etc, en de goede caravan die we hadden. Het is ook maar net wat je er zelf van maakt

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Zwembad viel tegen

Gert-Jan,
    10-8-2018

Geboekt via touroperator. Accommodatie was goed (dit was een Aspect). V.w.b. de camping voldeed deze niet aan onze verwachtingen. Er wordt geadverteerd als een 5 sterren camping maar eigenlijk is het zwembad te klein voor het aantal gasten (tegen elkaar aanstoten) en de vloer bij het zwembad bevat scherpe steentjes. Je kan echt niet normaal lopen. De kinderen hadden allemaal opengehaalde voeten. V.w.b. de animatie is er dat wat te veel. De hele dag geschreeuw door boxen dat niet is te volgens en dat gaat door tot een uur of 11-12 's avonds.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Hier en daar heeft het park achterstallig onderhoud