Reviews over Saint-Crépin

Heerlijke plek!

Familie van Berlo
    12-9-2016

Dit jaar met onze vouwwagen naar deze heerlijke camping!

Royale plaatsen allemaal niet ver van het sanitairgebouw vandaan die op 4 verschillende plekken verdeeld over de camping liggen.

Wij waren hier met 4 tienerdochters (tussen 13 -17 jaar) Ook de meiden hebben zich prima vermaakt. Het kleine maar heerlijke en frisse zwembad,de pingpongtafel en de flinke hoeveelheid jeugd heeft gemaakt dat ook hun een heerlijke vakantie hebben gehad.Afwisselend een activiteit (soms verzorgd door Labirinth) met een dagje chillen is ons allemaal goed bevallen.De vriendelijke beheerder en zijn personeel die overal voor openstonden en als het nodig was ook gelijk hulp boden was ook erg prettig.

In het restaurant kun je een eenvoudige maar heerlijke en betaalbare warme maaltijd krijgen als je zelf eens een keertje niet wilt koken.

Kort om een hele mooie maar in de eerste plaats relaxte plek waar we zeker nog eens naar terug gaan.

een op een prachtige plek gelegen appartement

gerardus
    5-9-2016

ik kan geen mindere dingen bedenken , in 1 woord fantastisch, erg schoon en ruimte voor max. 8 personen, heerlijk rustig en heel veel te doen in de omgeving, zoals zweefvleigveld, raften op de durange, een oud fort, forel vissen, klimmen, wandelen etc.

Heerlijk vrije camping tussen ecrins en queyras

Kampeerder
    19-8-2016

De camping is geen keurig aangeharkt geheel. De meeste plaatsen liggen tussen de dennebomen, een aantal plekken bij de groepsplekken hebben grasondergrond. Meeste plekken vrij groot maar niet allemaal. Het wordt plezierig en relaxed gerund door jonge mensen. Voordelen: mooi zwembad, tennisveld, speelriviertje, vismeer naast camping en goede basis voor tochten in ecrins/ queyras, wielrennen, klimmen etc. Dorpje te voet bereikbaar.

Nadelen: sanitair bij groepsplekken vies en koud water. Sanitair op hoofdveld beter. Grootste nadeel is het geluid van de dooraande weg naar Briancon en af en toe de trein. Wij hebben 17 super dagen gehad op een hele grote plek op een groepsveld. Sanitair was daar vies door groepen pubers, maar we liepen gewoon even om. Het zwembad, riviertje, vismeer en de relaxte sfeer maakten voor ons alles goed. Super gewandeld. Voor de helf nedelanders (ook via Labyrinth outdoor), rest brit, duitsers, fransen.

Vriendelijke beheerders. Prima camping, relaxte sfeer, meestal ruime plekken, prima om zowel Ecrins als Queyras in te gaan. Minpuntjes zijn de weg en het sanitair, hoewel dat laatste wisselt per blok.

Als je van bergwandelen houdt, is het boekje van Noes Loutier, Met uitzicht op de Ecrins, een aanrader, ook voor wandelen met sportieve kinderen.

heerlijke rust en ruimte

saskia riezebos
    10-7-2016

het is een heerlijke rustige ongestructureerde camping zonder poespas, perfect voor mensen die van kamperen houden, niet van glamperen. Sanitair laat wel te wensen over (sanitair bijgebouw is bijvoorbeeld gemengd, geen wc brillen en schoonmaak is matig)

Je mag er als het weer het toelaat een fikkie stoken bij je caravan. Vaak is het te droog en is er te veel brandgevaar. Te droog betekent wel heerlijk zonnig vakantieweer. Het mooiste uitzicht in de wereld, geen jongeren want er is weinig te doen. Geen uitgetekende plaatsen, men verwacht dat je je gezond verstand gebruikt bij het uitkiezen van je plek en sociaal omgaat met de beschikbare ruimte.

Overal elektriciteit.

Schitterende locatie

Ria
    23-6-2013

Authentiek huis met alles erop en eraan.super omheind zwembad,ideaal voor kleine kinderen. Schitterende omgeving en zeer romantische, historische stadjes in de nabijheid. Sarlat en rocamadour grote aanraders.prachtige streek.

Saint-Crépin scoort een 4 uit 10, op basis van 1 reviews