We hebben een aantal aanbieders voor Rosans voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Rosans voor je op een rij gezet:

Reviews over Rosans

fantstichh we komen zeker nog een keer terug!

cornelis van der linden,
    1-12-2018

De ligging van de camping is om van te genieten met alle plaatsen op het zuiden met zon en schaduw. Vriendelijk echtpaar en personeel heel behulpzaam met het plaatsen of bij vertrek van de caravan. (terrassen camping) een leuk restaurantje waar goed en smakelijk kan eten. helaas is er (nog geen) kinderzwembadje.

Gereisd met partner in mei 2018

Magnifique, een pareltje!

B. Meuldijk,
    22-7-2018

Wat een pareltje! Magnifique uitzicht, kindvriendelijk zwembad, gastvrije eigenaren, fijn en gezellig (animatie)team en heel belangrijk een net & schoon chalet! Ze organiseren een hoop voor jong en oud. Chantal geeft genoeg tips en ze plannen diverse tours. Wij hadden de Noumea gehuurd en die was met 3 kinderen top. Enige nadeel was naast het chalet het hekje met 1 plank waaronder ons kleintje van 1 jaar zo naar beneden zou vallen (5 meter). Was voor ons extra opletten dus... veel stadjes/activiteiten in de omgeving zijn 40-60 minuten rijden. Goede combinatie van Fransen, Belgen en Nederlanders.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super!

Jaak en Katrien,
    15-7-2018

Heerlijke plek als je helemaal tot rust wilt komen! Supervriendelijk onthaal, prachtig uitzicht, alles kraaknet en het zwembad maakt het helemaal af! Wij gaan zeker nog terug!!!!

Gereisd met partner in juni 2018

Volgend jaar weer.

Ann,
    25-6-2018

Rust, natuur, vriendelijkheid, gastvrijheid. Allemaal top voor een heerlijke vakantie.

Gereisd met partner in juni 2018

Prachtige terrassen camping

Annelies,
    26-10-2017

Prachtige terrassencamping met uitzicht over dal en bergen.

Zeer groot zwembad op een unieke plek gelegen met weids uitzicht.

Mooi, schoon sanitair. Geweldige speeltuin voor kinderen.

De plekken zijn mooi en speels.

Heel vriendelijke eigenaren en alle services tot sluitingsdatum.

Gereisd met partner in september 2017
Rosans scoort een 8,5 uit 10, op basis van 14 reviews