Sorteren

Reviews over Roquebrune sur Argens

Zeer tevreden!

Bart
    23-10-2018

Het was weer een zeer vriendelijk ontvangst bij de receptie. De dames nemen alle tijd. Ondands dit jaar het mindere weer was er weer genoeg te doen op het park. We hebben weer genoten van de gerechten in het zeer gezellige restaurant en de heerlijke verse broodjes elke morgen bij het bakkertje. Kortom een heerlijk park om te verblijven in het najaar!

Mooie camping.

Rudy
    18-10-2018

De beoordeling van de toiletgebouwen betreft alleen het eerste,vernieuwde toiletgebouw.

Het tweede toiletgebouw is erg gedateerd en is hoognodig aan vernieuwing toe.

Komen al 30 jaar op de camping, als het aan ons ligt komen

J.J.M.
    12-10-2018

Komen al 30 jaar op de camping, als het aan ons ligt komen er nog vele jaren bij.

Zeer mooie camping, verzorgd en goed georganiseerd

Johan Sevenant
    3-10-2018

Zeer mooie camping, verzorgd en goed georganiseerd. Schitterend zwembadcomplex!

Fijne camping.

Herman
    27-9-2018

Mooie variatie in plekken zoals een camping moet zijn.

Maar sanitair, bij onze plek, was oud en niet fris.

Roquebrune sur Argens scoort een 8 uit 10, op basis van 117 reviews