Sorteren

Reviews over Ramatuelle

Site merveilleux et fantastique

Dr.Reiner Benz
    16-9-2018

Un hotel très aimable où on trouve tout ce qu‘on désire...

Eikels veroorzaken putten in je caravan dak

Esther
    27-8-2018

De campingplekken zijn ontzettend groot. Caravan, auto en twee tenten en nog ruimte over. Alleen de bomen lieten een soort eikels los die allerlei putten in ons caravanpark hebben veroorzaakt. Verder echt top camping, mooie ligging in de baai van Saint Tropez. Wel veel verkeer en moest je heel vroeg onderweg om ergens naartoe te gaan en dat met pubers is niet heel relaxed.

Superterrassenmooiuitzichtfantastichzwembadcamping

Sophie Veldhuizen
    24-8-2018

Het is een terrassen camping dus als je in de buurt van GG zit dan zit je wel heel hoog. Dan moet je elke dag ver naar boven lopen.

Maar dat is het prachtige uitzicht wel waart😉.

Camping très agréable

Chantal
    20-8-2018

Camping calme , personnel attentionné, vue imprenable sur les vignes depuis notre terrasse . A recommander !!

Super séjour dans ce camping, calme idéal pour famille ou

Angelina
    20-8-2018

Super séjour dans ce camping, calme idéal pour famille ou en amis. Un grand emplacement tente ombragé et bien séparer des autres emplacements, très tranquille. Peut être revoir l’hygiene des sanitaires mais ce n’est qu’un tout petit détail parmis tout ce qui va bien personnel très agréable et très gentil, peut être Pierre le patron pourrait être plus « sympathique  ». A recommander !

Ramatuelle scoort een 8,1 uit 10, op basis van 89 reviews