Sorteren

vakanties Ramatuelle

Reviews over Ramatuelle

Leuk uitje voor de namiddag, prachtig uitzicht op

Jan van Vilsteren
    4-8-2018

Een heel leuk authentiek plaatsje, met leuke kleine straatjes.

Er is veel te zien, maar voor onze kinderen van vijf en zes al snel wat saai wat gelukkig met de nodige ijsjes en dergelijke te rekken is.

Verder, heerlijk eten verkrijgbaar in verschillende restaurants met verschillende achtergronden.

Must visit!

Erwin
    29-7-2018

Mooi gelegen, kleinschalig dorpje met een pittoresque karakter.

Lekker eten voor een prima prijsje. Geen grootschaligheid, al zou je dat bij aankomst wel verwachten met al die parkeerplaatsen buiten het centrumgebied. Een aanrader.

Leuk dorpje!

Emile
    11-10-2016

Een leuk dorpje met een mooi uitzicht op de omgeving. Zeker als er markt is, straalt het dorp echt Frankrijk uit!

karakterstiek Frans dorp, mooi tegen de heuvel

Eddy
    3-8-2016

Echt een dorpje om lekker door te slenteren, een terrasje te pakken en te genieten van het "onvolmaakte". Wel toeristisch maar nog voldoende authentiek.

Via een toeristische route kun je naar gassin dat nog hoger ligt. Daar lijkt de tijd nog meer stil te hebben gestaan, maar ook daar heerlijk om rond te slenteren door de steegjes.

Het is verder geen bruisend geheel en je kunt er op cultureel gebied ook niet heel veel. Wel worden er markten en thema-avonden georganiseerd. Loop even bij de vvv naar binnen en je weet meer. Wij hebben kleine kids en dan zoek je het vertier op, rondom st tropez. maar persoonlijk vind ik ramatuelle wel een charmant dorpje.

Beeldschoon

Nell
    31-7-2016

Pittoresk stadje,waar je lekker kan eten,en leuke dorpskern,leuke kleine winkeltjes,gewoon superleuk om er naar toe te gaan,als we op de kontiki zijn,gaan we altijd een avondje naar ramatuelle

Ramatuelle scoort een 8,2 uit 10, op basis van 89 reviews