Sorteren

Reviews over Ramatuelle

Leuk dorpje!

Emile
    11-10-2016
    Een leuk dorpje met een mooi uitzicht op de omgeving. Zeker als er markt is, straalt het dorp echt Frankrijk uit!

karakterstiek Frans dorp, mooi tegen de heuvel

Eddy
    3-8-2016

Echt een dorpje om lekker door te slenteren, een terrasje te pakken en te genieten van het "onvolmaakte". Wel toeristisch maar nog voldoende authentiek.

Via een toeristische route kun je naar gassin dat nog hoger ligt. Daar lijkt de tijd nog meer stil te hebben gestaan, maar ook daar heerlijk om rond te slenteren door de steegjes.

Het is verder geen bruisend geheel en je kunt er op cultureel gebied ook niet heel veel. Wel worden er markten en thema-avonden georganiseerd. Loop even bij de vvv naar binnen en je weet meer. Wij hebben kleine kids en dan zoek je het vertier op, rondom st tropez. maar persoonlijk vind ik ramatuelle wel een charmant dorpje.

Beeldschoon

Nell
    31-7-2016
    Pittoresk stadje,waar je lekker kan eten,en leuke dorpskern,leuke kleine winkeltjes,gewoon superleuk om er naar toe te gaan,als we op de kontiki zijn,gaan we altijd een avondje naar ramatuelle

Lief dorp in juni niet te toeristisch!

Marie van Oort-Taris
    20-7-2016
    Leuke marktjes, heerlijk cafeetje waar je leuk bediend wordt, heerlijke rosé!!!!!

Fantastische plek

Caroline Vandenbroucke
    16-7-2016

Prima uitvalsbasis om omliggende dorpjes te bezoeken.

10 min rijden naar St - Tropez

Ramatuelle scoort een 8,2 uit 10, op basis van 87 reviews