We hebben een aantal aanbieders voor Quinson voor je op een rij gezet:

Reviews over Quinson

Kajak kajak !

bincis,
    19-3-2014

Zicht op het watersportgebied van Quinson, indien u van een groene omgeving houdt, bent u aan het juiste adres ! Het was ideaal om te leren kajakken, mijn 15-jarige dochter heeft er van genoten ! De ligging van de camping is een voordeel, de service is prima, we zijn goed ontvangen en hebben alles gekregen waar we recht op hadden ☺

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Niet echt een topcamping

Nico van der Werf,
    13-8-2013

De omgeving is prachtig, daar ligt het zeker niet aan. De camping is ook wel mooi gelegen in een vallei in een erg frans stukje van het stroomgebied van de Verdon. De camping is een beetje saai van opzet met straatjes en heel veel huisjes die officieel stacaravans zijn. Wij zochten een rustige plek op een rustige camping en kregen de rustigste, grote, schaduwrijke plek maar het was onrustig vlak buiten de camping, ook 's nachts. Het personeel is erg strict met de regeltjes en dat gaat soms erg ver. Verder niet veel op aan te merken. Het sanitair is redelijk en regelmatig gesloten wegens schoonmaakwerkzaamheden. Het is dan ook meestal redelijk schoon. De prijs is relatief laag en daar krijg je best wat voor. Het is wonderbaarlijk hoe ze het zwembadwater zo koud weten te houden als het week in week uit boven de 30 graden is buiten. Als je dicht bij het zwembad staat zit je regelmatig in de luide muziek 's avonds. Dat stopt wel voor 11 uur. Kortom, redelijk, niet top.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Gezellige camping!

E. Flier,
    28-7-2013

We hebben een geweldige tijd gehad op deze camping. Er was een jong enthousiast animatieteam dat jong en oud wist te enthousiasmeren om aan allerlei activiteiten deel te nemen. Zo kwam je goed in contact met vnl. Franse campinggasten. Ook de gastheer van touroperator was zeer loyaal en vriendelijk!

Het was over het algemeen een rustige camping waar jong en oud zich op zijn plek kan voelen.

De omgeving is heel mooi en gevarieerd. Aangezien wij nog lang niet alles gezien hebben, gaan we hier zeer zeker nog eens naar toe.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

TOP

Baily,
    1-11-2012

We hebben een heel goede tijd gehad, omring door een goedgehumeurd en behulpzaam team. Het meer waar kinderen kunnen vissen is TOP. Goed onderhouden terrein, perfecte service in het restaurant en er worden goede maaltijden geserveerd. We komen graag nog eens terug op Les Prés de Verdon.

Gereisd met partner in januari 2012

Heel goede tijd gehad

Louis,
    19-6-2012

Heel goede tijd gehad, gezellige en gemoedelijke sfeer, en het team stond altijd voor ons klaar. Complimenten, we komen zeker terug!!!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012
Quinson scoort een 7,2 uit 10, op basis van 21 reviews