We hebben een aantal aanbieders voor Puget-sur-Argens voor je op een rij gezet:

Reviews over Puget-sur-Argens

Omgeving is mooi!

Frank
    7-9-2015

Omgeving is mooi! Vlakbij het strand van Frejus (ong 10km) Het kan hier echter enorm druk zijn. Ons advies is de kust volgen tot net na saint Raphael. Daar heb je rustigere stranden. Omliggende plaatsen zijn gezellig en goed bereikbaar. Veel winkelgelegenheden (carrefour, intermarché)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Leuk maar geen sfeer

Pemmeke
    4-8-2014

Het is duidelijk gebouwd op toerisme. Het heeft geen mooie, uitgebreide natuur. Geen oude stadskern. Geen gezellige straatjes met restaurants. Voor dat soort plaatsen moet je in de auto stappen en een stuk rijden. Frejus ligt dan het dichtstbij. Het aanbod daar is ruim en allemaal nieuw.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 12 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Klein dorp

Dave H
    3-8-2014

Puget is een klein dorp waar zo goed als niks te beleven is. Maar heel dichtbij is Fréjus en Saint-Raphael en dat zijn 2 zeer mooie steden. Beiden hebben zowel een mooie badplaats als een mooi historisch centrum.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Al vele jaren verliefd op Puget en omgeving

p.h.minderaa
    12-8-2013

Puget zelf is een klein dorpje, zonder veel toeristische bezienswaardigheden, maar vanuit Puget is b.v. Frejus snel te bereiken evenals de vele steden en dorpjes in het prachtige achterland. Ook Cannes en Nice liggen in de buurt. En het strand en de zee, voor de liefhebbers, is gemakkelijk per auto of met de fiets bereikbaar.

Gereisd Met partner in januari 2013

Slechts een voorstadje van St. Raphael

ra_vanwijk
    4-1-2013

Puget stelt niet zo veel voor. Veel industrie en grote supermarkten. Gewoon een voorstadje van St. Raphael. De route national loopt dwars door Puget sur Argens. Puget is goed om te overnachten (op bv de diverse campings) en van daaruit de omgeving te verkennen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Puget-sur-Argens scoort een 8,4 uit 10, op basis van 70 reviews