Camping De la Plage

93 reviews over Camping De la Plage in het Nederlands

Top, gezellige omgeving

Ad v B
7-6-2018

Mooie strand camping, no nonsens, vriendelijke receptie, schoon sanitair, direct aan strand. Aanrader!! Leuk sfeervol strandrestaurant , prijs/ kwaliteit goed.

Meivakantie 2018 fam ter Horst

Wim ter Horst
5-6-2018

De ligging van deze camping is perfect. Wij hebben ons er bijzonder goed gevoeld. Personeel is heel beu;pzaam en vriendelijk. De WC's en de douches worden goed schoon gehouden.

De kampeerplekken zelf zouden wat ons betreft iets beter bijgehouden kunnen worden. Met name afwatering tijdens regen is nog weleens een probleem. En dat al jaren.

fijne camping

Truus
26-5-2018

fijne camping om te verblijven met diverse uitloopmogelijkheden.

alles ok

Rudy
12-5-2018

struiken en bomen aan waterkant weg doen voor beter zicht op de prachtige baai

Wij vinden de paden naar de campers, caravans en tenten is

Leo Kunst,Vriezenveen
12-5-2018

Wij vinden de paden naar de campers, caravans en tenten tijdens regenbuien erg, erg slecht. Heel veel water, posstok is zeker geen overbodige luxe.......reeds doorgegeven aan Tanneke. Verder tevreden over de camping. Vr.gr. Leo kunst, vriezenveen

De wc brillen zijn erg slecht! Zou zeker vervangen.

Prachtige ligging

Vincent
        9-4-2018

Prachtige ligging. Goed restaurant.

Vriendelijke receptie.

De douches zijn verouderd

Kristien
        9-11-2017

De douches zijn verouderd... er komt zo goed als geen water uit de kraan en de temperatuur van het water is ook niet warm. De haakjes waar je iets kunt ophangen zijn ook afgebroken. De wc zijn ook niet proper ook al doen de poetsvrouwen hun werk goed. Maar dit is ook zeer verouderd waardoor de netheid ver te zoeken is. De camping zelf heeft zijn charmes door er in de jaren niet veel veranderd is.

super ligging

Ellen
        12-10-2017

kamperen is kamperen, ik verbaas mij over de negatieve reacties, je kunt je camper/caravan bijna op het strand plaatsen super mooi, is er geen plek meer dan kun je overal de zee tussendoor zien ,je kijkt op een mooie baai naar st Tropez, Grimaud loop je zo naar toe is net Venetie in het klein, douches zijn wat verouderd maar goed harde warme stralen, en dat ze buiten het

hoogseizoen niet heel goedkoop zijn is logisch de camping staat behoorlijk vol dus dat zegt genoeg ,dus commercieel gezien zijn ze goed bezig...zeker een aanrader en we komen zekers terug.

Matig

Ernest Flameling
        3-10-2017

Zeer hinderlijk geluid van de weg. Geen aandacht voor sanitair. Plaatsen zijn onverzorgd. Geen aandacht voor de unieke mooie ligging / locatie.

Het ziet eruit alsof het verval is begonnen, de prijs-kwaliteit verhouding is daardoor niet in balans.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De la Plage in Port Grimaud en Grimaud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De la Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De la Plage scoort een 7.94 uit 10 op basis van 278 reviews.