Port Grimaud en Grimaud

We hebben een aantal aanbieders voor Port Grimaud en Grimaud voor je op een rij gezet:

vakanties Port Grimaud en Grimaud

Reviews over Port Grimaud en Grimaud

Heerlijke plek

Tineke,
    9-1-2019

Camping Prairies de La Mer is een mooie goed onderhouden camping. Er zijn veel verschillende tour operators die delen van de camping verhuren dus de grootte van de ruimte rondom de verhuuraccommodaties kan sterk verschillen. Wij hebben twee jaar achter elkaar een Faré Coté Jardin geboekt. Doordat de Farés speels in de tuin geplaatst zijn heb je voor je gevoel veel privacy. Het strand en het (net nieuwe) zwembad zijn heerlijk (wel veel handdoekleggers helaas). Daarnaast heb je keuze uit drie restaurants waar je heerlijk kunt tafelen terwijl de kinderen op het strand spelen. Er is veel te doen: voetbal, volleybal, gym, allerlei activiteiten en het cirque d'azur (een familiecircus begon laat 21.00 maar was een grote hit bij de kinderen).

Enige nadeel was dat de animatie van de camping geluidsoverlast geeft tot ong. 23.00 uur. Als ze geluidsschermen zouden plaatsen om dit te beperken is het echt een paradijsje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Aanrader

Ha Brusse,
    1-12-2018

Prachtige ligging aan de golf, precise tussen St. Tropez en St. Maxims

Gereisd met partner in september 2018

Senga,
    10-11-2018

Heerlijke plek waar je lekker tot rust kan komen,

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastisch mooie complete camping

Jannette van Dijk,
    5-11-2018

Fantastische camping direct aan het strand. Mooie groene aankleding, alle faciliteiten zoals supermarkt, horeca, winkel, kapper, fietsverhuur etc op het terrein. Sinds 2018 ook mét zwembad. Hele week de auto niet nodig gehad. Port Grimaud om de hoek. Met de boot heel makkelijk naar St tropez en St Maxime.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig.

Jan en Tonny,
    7-10-2018

Fijn zwembad, schoon sanitair, goede plaatsen, vriendelijke familie Gonzalez.

Vaak geen goede verbinding op campeerplaats.

Gereisd met partner in september 2018
Port Grimaud en Grimaud scoort een 8,3 uit 10, op basis van 243 reviews