Pernes les Fontaines (Vaucluse)

We hebben een aantal aanbieders voor Pernes les Fontaines (Vaucluse) voor je op een rij gezet:

vakanties Pernes les Fontaines (Vaucluse)

Reviews over Pernes les Fontaines (Vaucluse)

fantastisch

Ducheyne harry,
    10-10-2018

zeer fijne camping , netjes en veel nieuw op het gedeelte achteraan , behulpzame beheerders die altijd klaar staan , zeer goed restaurant met betaalbare camping prijzen

Gereisd met partner in mei 2018

Leuke camping

Marnix,
    7-10-2018

Nette camping met vriendelijke uitbaters.

Camping heeft 2 delen, schaduwplaatsen en achteraan een deel zonder schaduw.

Stadje en supermarkt is makkelijk te bereiken binnen fietsafstand.

Nadeel is de opstelling van de containers voor het afval en de glasbak die binnen de camping staat.

Als je vooraan op de camping staat dan heb je vanaf 7 uur 's morgens het geluid van de vrachtwagens die de containers en de glasbak komen legen.

Verder enkel positief over deze camping.

Gereisd met partner in september 2018

Mooie camping

Fred En Ilona,
    6-10-2018

Jammer dat er geen hulp is om uit het zwembad te komen. Hadden veel mensen echt moeite mee.

Gereisd anders in oktober 2018

Twee weken heerlijke vakantie

Pierre,
    10-9-2018

Bij aankomst een rare ontvangst, waarbij zonder vragen stellen,het meteen afrekenen was. Een verkeerd bedrag gepind werd later kon dat met veel moeite hersteld worden. Voortaan eerts plaats laten kiezen goede informatie opvragen en dan afrekenen. De dochter mag een vriendelijkere houding aannemen. De eigenaar is een erg geschikte vriendelijke man.Maar verder een perfectevakantie gehad op een hele goede camping.

Gereisd anders in september 2018

Prima camping!

Familie,
    27-8-2018

Goed onderhouden camping, goed sanitair (alleen verlichting kan beter), zwembad vrij nieuw. Receptie en eigenaren vriendelijk. Animatie aanwezig is vooral in het frans. Plekje kun je niet van tevoren te reserveren, je moet geluk hebben, dat hadden wij gelukkig. Op het oude gedeelte gestaan (aanrader qua beplanting en beschutting), nieuwe gedeelte is mooi maar beplanting is nog jong (wil je met 35+ grd niet staan). Restaurant erg duur, kwaliteit mwah, bediening mwah, geen aanrader.

Camping ligt buiten Pernes, geen bruisend dorp, ziet er wel leuk uit. 2 supermarkten waar je alles kunt vinden.

Omgeving is fantastisch, iedere dag erop uit in een straal van max 50km kun je 3 weken makelijk vol plannen. Kinderen hebben zich prima vermaakt.

Camping aanrader vooral omdat het vooral geen 'massa ' is en het klimaat vrij stabiel is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Pernes les Fontaines (Vaucluse) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 34 reviews