Reviews over Orgon (Bouches du Rhone)

Prachtig, veel privacy, betaalbaar, een aanrader!

M. Meijers,
    19-10-2018

Tweede keer voor ons, het was weer super. Negatieve reviews begrijp ik niet, zegt wellicht iets over de schrijvers ervan. Toiletten werden minimaal 2-3x per dag schoongemaakt. Beheerders zijn erg vriendelijk en doen heel erg hun best. Tijdens ons verblijf werd er veel snoeiwerk gedaan, zag er allemaal prima verzorgd uit. Personeel was ook erg vriendelijk. Zwembad was heerlijk, evenals de Pizza's . Camping is groter dan het in eerste instantie lijkt, door de vele hagen, struiken, bomen, bochtjes en hoogteverschillen is er véél privacy. Plekken zijn vrijwel allemaal erg groot met veel schaduw , maar ook voldoende zon. Als de camping niet vol is kun je zelf een plekje uitzoeken. Ligging is echt prachtig. Veel te zien en te doen in de omgeving. Supermarkt in het dorp. Animatie, zwembad en andere voorzieningen zijn ruim voldoende, zeker in verhouding met de prijs. Mensen die méér willen moeten ook bereid zijn om méér te betalen...

Dit is vakantie

Wilma,
    24-9-2018

Las heel uiteenlopende reviews, maar wat een ontzettend fijne camping!! De jonge beheerders heten je hartelijk welkom en geven je het gevoel ‘bijzonder’ te zijn. Antwoord op vragen, doen hun best je taal te spreken en je te begrijpen. Zewerken hard om van deze camping een topplek te maken. Wij voelden ons zo thuis op dit prachtige plekje. Was zeker niet de laatste keer dat we er waren, top!!

Veel potentie

GJ van der Maat,
    20-9-2018

Ik had verscheidene en heel verschillende reviews gelezen, dus was erg benieuwd. Wij hebben in ieder geval heel vriendelijke camping eigenaren getroffen. Gastvrij, netjes te woord gestaan, vriendelijk.

De wc s werden iedere dag schoongemaakt. Nu was de camping vrij leeg, maar het zag er allemaal netjes uit. Wel verouderd en aan vernieuwing en modernisering toe, maar jager is wel zuid Frankrijk waar soms wat andere normen gelden.

De camping heeft inderdaad wat achterstallig onderhoud. Mijn handen zouden jeuken om er iets moois van te maken want de camping heeft de potentie wel. Ligt erg mooi, prachtig wandelen vanaf de camping en erg gunstig ten opzichte van de vele leuke stadjes in de omgeving, is lekker rustig en je waant je in een kruidentuin. Veel rozemarijn en tijm struiken. Ruikt heerlijk. Mooi en redelijk groot zwembad.

De bar en het restaurant zounik het eerste aanpakken. Was nu allemaal magertjes met friet en pizza.

Vraiment formidable. Merci à vous!

E11,
    10-9-2018

Ook dit jaar hebben wij weer van een heerlijke vakantie mogen genieten en dat kwam beslist niet alleen door het fantastische zomerweer. De hartelijke ontvangst, de goede sfeer en de enorme inspanningen van het gehele team droegen daar ook zéker aan bij. Wij voelden ons ook bij de nieuwe équipe zeer welkom en thuis. Iedereen werkt hard om het gasten naar de zin te maken. De doortastende wijze van optreden na een kleine bosbrand buiten de camping en de zeer serieuze aanpak nadien plús de manier waarop jeugd op eigen verantwoordelijkheid werd aangesproken, gaf ons de indruk dat de beheerders weten waarvoor ze staan. Mensen die slechte of negatieve reviews schrijven doen er goed aan bij zichzelf te rade te gaan. Onderhoud van het sanitair was zeer beslist niet minder als voorgaande jaren. De gebruikers van deze units hebben daarin een eigen aandeel. Dank aan het gehele team, wij komen terug!

Prachtige, relaxte en gezellige camping.

Pieter,
    23-8-2018

Na 2 jaar hier terug gekomen. Het was weer fantastisch. Hele ruime plaatsen Onze kids (9, 15 en 17) hebben het erg naar hun zin gehad. Leuke groep (oudere) jeugd om samen mee te chillen bij het meer. Een prima zwembad op de camping. We bedanken Akim, Maurianne (spreek NL) (eigenaars), Pascal, Sophie en de rest voor de fijne tijd. Akim is altijd positief, ook als er mensen zijn die onterecht ergens een punt van maken. Mensen die een slechte review schrijven moeten te rade gaan bij zich zelf. Jammer dat er onnodig paniek gezaaid is bij een kleine bosbrand buiten de camping. De camping is de veiligste plek bij bosbrand door toezicht brandweer en een watersysteem rondom de camping. Kleine keuken met heerlijk Pizza's en patat. Sanitair voldoende, wordt 3 x per dag schoongemaakt. 's morgens knutselclub voor de jongsten. o.a. Dinsdagavond een muziekbandje, donderdag wandeltocht vanaf de camping. Intermarché en Lidl in de buurt. Top vakantie

Orgon (Bouches du Rhone) scoort een 5,3 uit 10, op basis van 18 reviews