Orgon (Bouches du Rhone)

We hebben een aantal aanbieders voor Orgon (Bouches du Rhone) voor je op een rij gezet:

Reviews over Orgon (Bouches du Rhone)

Niet heel bijzonder, maar genoeg leuks in de buurt

M. van Wezel,
    18-9-2015

Orgon zelf is niet heel bijzonder, een ritje naar boven naar de kapel is iets om te doen. Verder moet je het hebben van de plaatsen in de buurt, Avignon, L isle-sur-la-sorgue enFontaine-de-Vaucluse zijn hier goede voorbeelden van

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Orgon zelf niet heel bijzonder, omgeving wel!

mathys hoyer,
    1-8-2014

Orgon zelf is niet heel speciaal, de omgeving echter wel. De kleine pittoreske dorpjes rondom (St. Remy en Eygalieres) en de wijngaarden in het heuvelachtige en rotsachtige ge landschap van Les Apilles zijn des te meer de moeite waard! Bovendien is Avignon op nog geen half uur rijden.

Gereisd met partner in juli 2014
Orgon (Bouches du Rhone) scoort een 5,4 uit 10, op basis van 18 reviews