Reviews over Nans-les-Pins

Alsof je thuiskomt!

Job,
    28-10-2018

Verschillende keren in le jardin geweest iedere keer was het weer een feest.

Wat moet je er eigenlijk van zeggen? Het beste is,er je mond over houden, zodat je er een volgend jaar weer terecht kunt. De plek is ideaal voor korte uitstapjes rondom: steden dichtbij, de bergen dichtbij, het strand dichtbij , kortom je kunt alle kanten uit Het park wordt beheerd door Dorine en Guus , die werkelijk alles doen om je te helpen, als je ergens mee zit , Mijn ervaringen met parkbeheerders zijn niet altijd even positief, maar het is dus een verademing mensen tegen te komen!, die zo'n plezier in hun beroep hebben!

Al met al: een geweldige aanrader!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Agnes,
    27-9-2018

We logeerden in huis nr 44 in bezit van een Nederlands echtpaar, die het huis zeer sfeervol en compleet hadden ingericht. Alles was aanwezig en mocht gebruikt worden. Fantastisch! Het privé zwembad was geweldig! De grote tuin om het huis was ook super mooi aangelegd. Het park is heel rustig en wordt mooi onderhouden. Het uitzicht op de bergen is prachtig! Het park wordt zeer goed beheert. Boodschappen doe je op de fiets in Nans les Pins of voor een grotere supermarkt heb je de auto nodig, maar voor ons was dat geen probleem.

Ge-wel-dig!

Alice Visser,
    4-9-2018

Voor de tweede keer op het park verbleven en het was weer Super!! Dit keer in Villa 15, een topper! Een prachtige villa aan de rand van het bos. Voor een gezin met kleine kinderen misschien iets minder geschikt, omdat je niet echt zicht hebt op het zwembad vanuit de villa. Maar met onze jongens van 16, 17 en 20 jaar was het geweldig. De villa is compleet uitgerust, en mooi ingericht. De kamer is wat aan de donkere kant, door de dichte begroeiing voor en naast het huis (overkapping met blauwe regen, wel heel mooi!). De villa heeft een parkachtige tuin, met zelfs ook nog een eigen jeux-de-boules baan. Op het park is ook nog een groot, algemeen zwembad, een tafeltennistafel, een kinderspeelplaats(je) en een tennisbaan. De beheerders zijn erg vriendelijk en staan voor iedereen klaar. Dit jaar ook 1x per week de mogelijkheid om aan te schuiven voor een gezamenlijke maaltijd, ook is er een broodjesservice. Voor beiden kon je inschrijven.

Zeer rustig vakantiepark

Rachel,
    29-8-2018

Indien je op zoek bent naar rust is dit park ideaal. Wij hadden een huisje met privé zwembad. Zeer mooie en grote tuin, goed onderhouden. Een pareltje. Het huisje daarentegen is aan een opfrissingsbeurt toe en de matras van de master bedroom was zeer hard (elke ochtend stonden we op met rugpijn). Airco zou ook welkom zijn bij warme periodes. Aangezien wij 2 kinderen hebben van 4 en 6 jaar misten we animatie en meer kinderfaciliteiten waaronder een speeltuin voor iets grotere kinderen, een waterglijbaan, (beperkte) avondanimatie... Ook de eetgelegenheden vielen tegen. Wij vonden de omgeving fantastisch. Aanraders zijn Cassis, Cotignac, Aix en Provence en les Calanques. We komen zeker terug naar deze omgeving.

Fam O,
    27-8-2018

Heerlijk park, ruim opgezet, zeer kind vriendelijk, zowel binnen (tafel voetbal, klein pool biljart, lekkere grote bank om film te kijken, disco zwemmen (favoriet bij de kinderen) als buiten (tennisbanen, groot genoeg zwembad, jeu de boule baan ). Hele aardige beheerders die alles netjes verzorgen en zeer behulpzaam en attent. Heerlijk huis, alles is aanwezig wat je nodig hebt.

Nans-les-Pins scoort een 7,7 uit 10, op basis van 113 reviews