We hebben een aantal aanbieders voor Nans-les-Pins voor je op een rij gezet:

Reviews over Nans-les-Pins

Heerlijk rustige omgeving

Pip,
    27-7-2018

Nans les Pins is een klein dorp. De omgeving is prachtig en leent zich voor fietstochten (wielrennen of mountainbike), maar ook een wandeling naar het klooster bij plan d’aups is een uitdagende activiteit. De waterval nabij Barjols en de golfbaan zijn een aanrader. Wil je naar het strand kun je achter de MC Don parkeren in St Cyr sur mer en loop je in een paar minuten naar een prachtig strand. Wil je de hond meenemen ga dan naar port d’alon in st Cyr sur mer.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

al 2 keer geweest en er zullen er nog volgen!!!

prachtig mooi frans dorp met sfeervol marktplein,
    15-7-2017

Nans les pins is een prachtig Frans dorp met een sfeervol marktplein. in de buurt kan je prachtige wandelingen maken op het massief van Saint-Baum. de zondagse markt is niet heel groot maar wel typisch Frans. dit dorp is een echte aanrader alsook centraal gelegen tussen een aantal andere dorpen die zeker het bezoeken waard zijn.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

slechts één keer bezocht

Familie Meus,
    19-9-2016

Een heel rustig dorpje. Je vindt er een vvv-kantoor, twee bakkers, een sparwinkeltje, twee slagers, een apotheker, een souvenirwinkel, een paar restaurantjes en op zondagvoormiddag is er een markt. Maar in het dorp zelf zijn er heel vriendelijke mensen die je graag helpen.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Oud maar charmant Frans dorpje

Haedens Nick,
    11-8-2014

Dit dorpje is één van die typische oude franse dorpjes, waar iedereen iedereen kent, je vind er alles wat nodig is, een bakkerij, slagerij en klein spar winkeltje. Zelfs de Belgische krant was daar te verkrijgen.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel rustige plaats

Sylvie Coens,
    15-4-2013

Buiten het marktje op zondag valt er weinig te beleven in Nans-les-Pins. Maar daar kwamen we ook niet voor. De locatie is gunstig gelegen om van daaruit de Provence te verkennen, zowel de bergen als de zee, als enkele (grotere) steden.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Nans-les-Pins scoort een 7,7 uit 10, op basis van 113 reviews