We hebben een aantal aanbieders voor Montclar (Alpen) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Montclar (Alpen) voor je op een rij gezet:

Reviews over Montclar (Alpen)

Goed voor een keer

Albert Kets,
    23-8-2009

Als je niet op je gps mag vertrouwen,heeft dat niets met kamping te maken. maar koop dan een degelijk toestel.

Wij zijn er in augustus geweest en dat viel best ee,zeer mooie omgeving als je van de ruwe natuur houd.Voor de zee moet je daar niet zijn maar wel om de natuur te bewonderen en van te genieten.Een kamping is geen hotel,dus boek wat je wil doen.

Gereisd met partner in augustus 2009

Heerlijke camping, mooie omgeving

fam. de Jong,
    5-9-2008

We gingen er bevooroordeeld heen door het lezen van slechte beoordelingen. Camping prima, voor kleine kinderen helemaal goed. Zwembad was top, caravan was goed, miniclub was onder begeleiding ned meisje goed onder frans mwah tot niks kwam niet veel uit. Dorp? welk dorp? ski-oord oude zooi wel met een winkeltje van 8 tot 8 open. Omgeving is prachtig, leuke dingen te doen. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad!

Gereisd familie in augustus 2008

Schitterende natuur (grillig).

Robert,
    25-6-2008

Wij zijn in juni 2008 naar Montclar geweest. Heel mooi berggebied met

wisselend weer. Camping Etoille de neige is een nette camping, waar je je

zelf prima kunt vermaken. Er wordt niets georganiseerd. Wij hebben dit echter ook niet nodig, want wij hebben

ons prima vermaakt (ook met mede kampeerders). Sisteron en de Verdon zijn aanraders. Naar het noorden toe zijn de verschillende cols prachtig (ook zeker om te wandelen). Al met al een zeer geslaagde vakantie. Voor echt mooi weer en animatie (zou ik) verder

naar het Zuiden (strand) gaan.

Gereisd met partner in juni 2008

In Montclar St-Jean valt tijdens de zomermaanden niets te

Jorgen,
    5-9-2007

In Montclar St-Jean valt tijdens de zomermaanden niets te beleven. Het is een uitgesproken ski-dorp. Waarschijnlijk bruist het in de winter van het leven. Maar nee, tijdens onze vakantie kon je daar niet erg veel meer doen dan boswandelingen. Wens je een stad te bezoeken (of echte inkopen te doen) dan moet je al vlug 1/2 à 1 uur rijden. Goede verbindingswegen zijn er niet, en vertrouw vooral NIET op je GPS ;-).

Gereisd anders in september 2007
Montclar (Alpen) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 14 reviews