We hebben een aantal aanbieders voor Meolans-Revel voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Meolans-Revel voor je op een rij gezet:

Reviews over Meolans-Revel

Heerlijke camping in bos met hele grote plekken

Marco Tak,
    2-9-2018

Mooie camping, heerlijk in het bos. Hangmat ophangen en lekker genieten. Wel wat klein maar heerlijk zwembad met te weinig bedjes. Wel lekkere bedjes als je er eenmaal 1 had veroverd. Veel jongelui op de camping waar wij geen last van hebben gehad. Tieners gaan in de avond naar rivier en de iets jongere jeugd zit in de buurt van het restaurant. Omgeving is geweldig!! Prima restaurantje op de camping en leuke eet tentjes info barcelonnette. Helaas wel regelmatig regen gehad dit jaar maar toch een top valentie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldige, charmante camping, ook voor onze hond

Cindy,
    22-8-2018

Wij hebben het samen met onze hond geweldig gehad en gaan zeker nog een x terug. De camping ligt aan een snelstromende rivier waar je kunt raften. Met onze hond konden we er leuk op uit lopen waarbij een gedeelte langs de rivier, langs de rotsen, echt prachtig ( vraag de eigenaar). Het wordt gerund door een familie en met die paar man organiseren ze ook nog een leuk, charmant restaurantje waar je heel leuk kunt eten. 1e x heerlijk bij de houtkachel gezeten en 2e x meegedaan aan de gezamenlijke pizza avond(TIP) waar we gezellig met verschillende nationaliteiten gegeten hebben. Er loopt aan de andere kant van de rivier een weg, maar als je dicht bij de rivier staat hoor je hier weinig van. De omgeving is prachtig, diverse meren, prachtige bergen en ook verschillende toeristische uitstapjes te maken.

Gereisd met partner in september 2017

Na tweekeer wel gezien daar.

Gert Jan Pama,
    11-8-2018

Fantastische camping met ongelofelijk vriendelijk personeel. Probleem is alleen de jeugd die bij de rivier en bij het meertje er een enorme zooi van maken. Kapot gegooide flessen drank, overal glas, etc. Midden in de nacht weer terug naar de camping met veel lawaai, en muziek, en als het een beetje tegen zat met 20 man rond hangen bij het toilet gebouw. Verder SUPER camping ,geweldige plekken, alleen niet de plekken vanaf de receptie links naar beneden. ( tennisveld, voetbalveld). 5 jaar geleden stonden we op plek 160 en totaal geen last gehad en nu op plek 80.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super vakantie gehad

Hermen,
    8-8-2018

Super aardige camping eigenaar en medewerkers.

Tip. Ga raften in de rivier die langs de camping loopt. Super gaaf om te doen.

Super mooie omgeving rond de camping

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijke camping in schitterende omgeving

Cor,
    29-7-2018

We hebben erg genoten van ons verblijf op camping river. Ruime plaatsen met voldoende schaduw en prima sanitair. Zeer vriendelijke ontvangst. We vinden het ook aangenaam dat de wagens op de parking blijven. Zo heb je een mooier uitzicht en geen gerij op de camping. We hebben uitstekend gegeten in het restaurant op de camping. Wij houden van wandelen en fietsen en dan is dit deel van Frankrijk gewoon een paradijs.

Gereisd met partner in juli 2018
Meolans-Revel scoort een 8,1 uit 10, op basis van 34 reviews