We hebben een aantal aanbieders voor Mazan voor je op een rij gezet:

Reviews over Mazan

Formidable !

Frank Palstra,
    9-8-2018

Samen met mijn vrouw, dochter,schoonzoon en kleinkind hadden we voor 2 weken ruim van te voren 2 mobile homes gehuurd, hetgeen ons allemaal uitstekend bevallen is. Van alle gemakken voorzien(check de campingsite!) en een geweldige ligging met zicht op de Mont Ventoux en aan een wijngaard.

Voor het eerst voor ons een verblijf op een vrij kleine camping, maar we hebben in alle opzichten genoten. Bijv. van het zwembad, het restaurant Geraldinette (top!) en de receptie (vriendelijk / behulpzaam) , waar je elke dag brood kon bestellen voor de volgende dag. Ook wat levensmiddelen waren er te koop.. soms heel handig !

We hadden een mooi overzicht gekregen wanneer en waar er leuke markten waren in onze omgeving. Hebben we dan ook regelmatig gebruik van gemaakt.

Bij het mobile home veel op het terras gezeten, gebruik gemaakt van de barbecue en met zijn 5-en steeds met elkaar ontbeten onder het afdakje naast onze mobile home. Was geweldig !

Gereisd met partner in juli 2018

Familie Huisman,
    26-7-2018

Fijne rustige camping gelegen op een fantastische plek. Mooie mobilhome. Zeer gastvrije eigenaar. Mooi zwembad. Hier een week geweest. Fantastische uitvalsbasis voor de beklimming van de Mont Ventoux. Maar ook andere mooie fietstochten en autoritten. Ergo: wij vonden het top! Veel nationaliteiten op de camping, maar de eigenaar weet goed aan welke kwaliteitseisen een camping moet voldoen in de huidige tijd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldige locatie met een super aardige gastheer

Bram en José Coremans,
    25-9-2017

Een warm welkom. We zijn helemaal verwent door de gastheer, wat een diner en

ontbijt kregen wij voorgeschoteld, heerlijk. Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid. We komen zeker weten terug.

Gereisd met vrienden in september 2017

Opnieuw een fantastisch verblijf gehad!

Erna,
    26-8-2017

Dit is een leuke, gemoedelijke en overzichtelijke camping in een prachtig gebied. Ideaal voor gezinnen met jongere kinderen maar ook voor wielrenners. De omgeving heeft veel te bieden. In de buurt zijn veel mooie dorpen en er is er veel te zien en te doen in de omgeving. De camping heeft een prachtig uitzicht op de Mont Ventoux. De mensen die gezamenlijk de camping runnen zijn behulpzaam en meedenkend wat bijdraagt aan een fijne en ontspannen sfeer op de camping. Helaas ben ik een paar dagen ziek geweest maar ben daarbij goed geholpen door Marcel die betrokken was, echt top!!! Het afgelopen jaar zijn er veel verbeterpunten toegevoegd zoals wc papier op de toiletten en ook het speelveld is leuk opgeknapt. Ook het speeltuintje wordt onderhouden, en toen er wat kapot ging werd het direct vervangen. Er is (gelukkig) geen animatie, maar zo af en toe wordt er wat leuks georganiseerd. De wijnproeverij is een aanrader. Het gastronomische restaurant is een enorm pluspunt bij deze camping, en is zéér aan te bevelen! Verbeterpunten zijn de stoelen bij het zwembad, waarvan er een behoorlijk aantal aan de onderkant gebroken zijn, en ook het sanitair gebouw kan beter voor een 3 sterren camping (wel redelijk tot voldoende schoon). Al met al een fijne camping waar wij met veel plezier komen. Het komende jaar komen er nieuwe kampeerplekken maar ook mobile homes bij, en hopelijk blijft de camping zich de komende jaren ook op andere punten verbeteren en zijn sfeer behouden. Wij waren hier voor de 4e keer en hebben alweer voor volgend jaar geboekt. We kijken er alweer naar uit!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Opnieuw weer een geweldige vakantie gehad!

peter overduin,
    3-8-2017

Inmiddels voor het 7e jaar weer een geweldige vakantie gehad op deze camping. Ontzettende lieve mensen en een toprestaurant. Ook in 2018 hopen we er weer te zijn!

Gereisd met partner in juli 2017
Mazan scoort een 7,9 uit 10, op basis van 53 reviews