We hebben een aantal aanbieders voor Martigues voor je op een rij gezet:

vakanties Martigues

We hebben een aantal aanbieders voor Martigues voor je op een rij gezet:

Reviews over Martigues

Een echte aanrader. De moeite waard om te bezoeken

M. de Groot
    26-9-2018

Martiques is een prachtig stadje en wordt wel het Venetië van Frankrijk genoemd. Het klimaat is er prima en altijd een heerlijke zomerse temperatuur. Er is veel te doen voor zowel jong als oud. Zo zijn er in de zomer de traditionele Venetiaanse festiviteiten waaronder een prachtige optocht met schitterde kostuums. Er zijn tevens reguliere markten en fraaie musea om te bezoeken. Martigue heeft een prachtig oud centrum en een mooie haven.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

valt tegen

Rob en Monica
    28-8-2016

Heel veel eetgelegenheden. Er wordt een 'ancien' centrum aangegeven maar is absoluut niet bezienswaardig. Wat wel mooi is is het fotoplaatje van het haventje met gekleurde huisjes en grachtje ervoor. Veel winkels dicht ivm vakantie. En door 1/2 grachten door een stad ben je absoluut geen Venetie! Voor een paar uurtjes er doorheen wandelen is meer dan genoeg!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Leuk voor een wandeling!

diraan
    15-8-2014

Mooie brug en Carrefour beschikbaar. Stadje zelf is leuk om doorheen te wandelen en wat te eten. Aanrader voor diegene die niet van stadsbezoeken houdt maar toch van medevakantiegangers moet. Lekker rustig en geen hele dagbesteding.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 23 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Stadje is niet heel bijzonder

christa_schlundt_bodien
    8-8-2014

We zijn een aantal keer door Martiques gereden, maar het is erg klein. Een kleinschalig stadcentrum met maar 2 pleintjes waar je wat kan drinken. WEl is er een nog een historisch centrum, maar ook dit is na 1 keer bekijken (daar ben je zo doorheen) meer dan voldoende.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 23 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie kust - binnen 10 kilometer zware industrie

Bianca
    7-8-2014

Mooie kust. Strand Verdon is geschikt voor kleine kinderen. Marseille goed bereikbaar. Grote supermarkten op circa 15 km van de camping. Reden dat ik het persoonlijk minder vind is de zware industrie. Voor de rest is het een leuke locatie om je vakantie te vieren.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Martigues scoort een 8,7 uit 10, op basis van 46 reviews