vakanties Marseille (Bouches du Rhône)

Reviews over Marseille (Bouches du Rhône)

Net hotel

Miro,
    12-4-2018

Het hotel was schoon en het personeel vriendelijk. De kamers waren netjes en het ontbijt was goed. De geluidsisolatie was ook goed je hoorde bijna niks van de weg waar aan het hotel lag

Prima hotel midden in het centrum

wibrand,
    2-9-2017

Beetje lastig inchecken als je met de auto bent (logisch, want het ligt midden in het centrum). Er is éen parkeer kelder, maar je kan niet reserveren. Toen wij aankwamen was er geen plaats. Maar er is vlakbij n andere parkeerkelder (EUR 12,5 per dag). Wel mochten wel uitladen / laden.

De kamer was iets ruimer als we gewend zijn bij Ibis budget. Toen we binnen kwamen in de kamer was het heerlijk koel. We hadden mooi uitzicht vanuit onze kamer. Ontbijt was prima.

Wel lastig dat er maar 1 kleine lift is (en wij hadden n kamer op de 5e verdieping). Je kan natuurlijk ook de (brand) trap nemen. Maar ach, we waren op vakantie, dus hadden we geen haast.

Het hotel ligt aan éen leuk plein vol met terrasjes. Éen paar minuten lopen van de leuke haven. We komen graag éen keer terug !

zeer behulpzaam en aardig personeel.

anna,
    30-8-2017

ideal voor cruisers die per trein aankomen en een cruise-shuttle naar de haven nemen: bus vertrekt voor de deur.

leuke binnenbar en fijn, rustig buitenterras en goede keuken in het restaurant.

Personeel, waar nodig, heel erg behulpzaam.

Ongelooflijk ontdekkend !

van bever linda,
    22-3-2017

Alles prima ! onverwachts daar terecht gekomen op invitatie van vrienden , adorable !

Fantastisch, wij gaan zeker nog eens terug

Kristien Scheppers,
    21-8-2014

Super ligging, vlakbij de oude haven. Ook wat "dieper" de stad intrekken (te voet) is geen probleem...gezellige havenstad! Prima hotel, netjes, mooie kamers, zalig zwembad, terras met zicht op de haven, vriendelijke bediening, lekker ontbijt & prima diner! Kortom: een aanrader.

Marseille (Bouches du Rhône) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 53 reviews