Sorteren

vakanties Mandelieu-la-Napoule (bij Cannes)

Reviews over Mandelieu-la-Napoule (bij Cannes)

Geweldig, kom er zeker nog eens terug!

Julia
    30-1-2018

Wij zaten op het Mimosa resort. Prachtig uitzicht over de bergen en vlakbij het zwembad wat ontzettend prettig was omdat ik hoogzwanger was destijds. We hebben heerlijk genoten van onze laatste vakantie met z’n tweeën.

Druk stadje, met prima sutermarkten

Nettie
    28-11-2016

Bij de supermarkt zijn ook kleine winkeltjes. Sommige personeelsleden daar halen hun neus op voor toeristen die hun Frans niet feilloos spreken.

Leuk plekje!

Margriet
    28-7-2015

Leuk dorpje met haven en activiteiten

Geweldige omgeving

A. Janssen
    18-8-2014

Het is niet voor niets onze favoriete bestemming voor de zomervakantie. Veel activiteit in de omgeving, maar toch rustig en veel te doen en bezichtigen in de regio.

Gezellige plaats

mevrouw van Dort
    3-7-2014

Gezellige plaats met voldoende winkels en restaurants. Vooral in hoogseizoen iets rustiger dan aan de kust.

Mandelieu-la-Napoule (bij Cannes) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 62 reviews