vakanties Mandelieu-la-Napoule (bij Cannes)

Reviews over Mandelieu-la-Napoule (bij Cannes)

Pluim voor touroperator

Jan HOFTIJZER,
    15-9-2018

Ligging uitstekend, ontvangst prima, wel in het Engels.

Verblijven liggen redelijk dicht op elkaar, daardoor krappe parkeerruimte.

Onze mobilhome lag wat achteraf, maar daardoor redelijk veel privacy.

Dit geldt zeker niet voor alle accommodaties.

Geluk gehad, deze keer!

De wifi echter, zoals kennelijk gebruikelijk in Frankrijk, doorgaans slecht.

Winkels en strand op korte afstand, openbaar vervoer langs de camping.

Mobilhome mét combi-oven, daardoor konden we zelf broodjes afbakken.

Kleine slaapkamer, maar met goede matras. Prima mobilhome eigenlijk.

Er is geen gebruik gemaakt van het zwembad(je). Strand op loopafstand.

In de omgeving is veel te zien en te doen. Keuzes!

Leuke, erg rustige camping, vlakbij la napouke.

Geert,
    2-9-2018

De camping is erg klein. Er is weliswaar een klein restaurantje, maar geen winkeltje en geen entertainment. Prima als je rust zoekt. La napoule ligt op loopafstand en in mandelieu is een geant, dus boodschappen doen is op zich heen probleem. Het zwembad is klein, geschikt voor kinderen, maar niet als je na een dagje strand of bezoek asn een stadje even lekker wilt afkoelen. Personeel is vriendelijk.

Het strand valt tegen, twee kleine strandjes. Even rijden naar Juan les pins of antibes, daar heb je heerlijke stranden.

De omgeving is prachtig, vele leuke stadjes met veel kunstenaars, zoals st Paul de vence, of parfumfabricage in Grasse. Cannes, nice, st tropez zijn natuurlijk ook prachtig. St. Tropez is het leukst met de boot vanuit sainte Maxime.

Voor herhaling vatbaar ideaal met jongere kinderen

Renate,
    28-8-2018

Kleine gezellige camping, keurig net zwembad. Wij hadden een stacaravan gehuurd. Prima bedden, genoeg inventaris aanwezig. De auto kan naast de stacaravan geparkeerd worden. Fijne schaduwplek. Vriendelijk personeel, we hadden bij aankomst een Nederlandse sprekende dame.

Het strand is écht op ca. 800 m. En ja, je moet even lopen, maar je kunt binnendoor via het park en daarna kom je langs een leuke waterpartij, waar de kinderen ook kunnen spelen. Die mevrouw die beweert dat het wel zeker 2 km lopen was, heeft vast een verkeerde afslag genomen ;-))

Er is geen campingwinkel of horeca aanwezig op de camping, maar pal naast de ingang zit een klein restaurantje. Binnen een straal van 500 m diverse restaurantjes aanwezig. Ook kun je lekker eten bij Le Neapolis vlakbij het kasteel. Daar zitten overigens meer restaurantjes. De grotere supermarkten (o.a. Lidl, Geant Casino, Carrefour) zitten in Mandelieu.

Mat Col,
    18-8-2018

Eenvoudige camping in eeen prachtige omgeving

Willy,
    19-7-2018

Een eenvoudig, niet te groot chalet-park met vriendelijke eigenaren en mensen in dienst. Ze spreken een beetje Engels, maar vooral Frans. Het personeel van reisorganisatie spreekt uitstekend Engels en doet er alles aan om het verblijf zo prettig mogelijk te maken. In het restaurantje bij de camping kun je elke dag lekker wat eten en drinken, eenvoudig, maar goed, voor een schappelijke prijs. Soms is er livemuziek.

Het zwembad is super schoon.

Het chalet heeft genoeg voorzieningen en de airco werd snel gerepareerd toen hij het niet goed deed.

De bedden waren helaas wat hard, de veren voelde je door het matras heen.

Maar daarvoor zou ik niet thuis blijven, de omgeving maakt alles goed.

Mandelieu-la-Napoule (bij Cannes) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 63 reviews