Mandelieu-la-Napoule (bij Cannes)

We hebben een aantal aanbieders voor Mandelieu-la-Napoule (bij Cannes) voor je op een rij gezet:

Bungalow.net

vakanties Mandelieu-la-Napoule (bij Cannes)

Bungalow.net

Reviews over Mandelieu-la-Napoule (bij Cannes)

Geweldig, kom er zeker nog eens terug!

Julia,
    30-1-2018

Wij zaten op het Mimosa resort. Prachtig uitzicht over de bergen en vlakbij het zwembad wat ontzettend prettig was omdat ik hoogzwanger was destijds. We hebben heerlijk genoten van onze laatste vakantie met z’n tweeën.

Gereisd met partner in september 2016

In hoogseizoen druk, mooie stranden

dionbok,
    30-9-2012

In hoogseizoen druk, mooie stranden. Het kost je veel moeite om een parkeerplaats te vinden, daarvoor moet je vroeg in de ochtend aanwezig zijn. De zandstranden zijn prima, het verloop naar het diepe valt mee voor kinderen vanaf een jaar of 8. Daaronder is het voor de kleintjes toch snel aflopend. Het dorpje zelf is weinig te beleven. Het kasteel stelt niet veel voor, voor winkels hoef je (naast de grote supermarkten) hier niet te zijn, daarvoor is Cannes dé aangewezen bestemming. Groot pluspunt is de centrale ligging, je kunt makkelijk naar Monaco, Nice, Cannes, St. Paul de Vence, St. Tropez, Saint Maxime, Fréjus of Grasse.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Rustige uitvalsbasis

heer Man,
    24-9-2012

Mandelieu is een rustig plaatsje vlakbij het drukke Cannes. Het heeft een paar eigen stukjes strand aan de Cote ook. Met de auto ben je in 3 kwartier aan de italiaanse grens (Menton) en in een half uur in Frejus. Prima plek.

Gereisd met partner in september 2012

Rustige woonomgeving in Cannes Marina

naam naam,
    12-4-2012

Er is hier een prachtige haven om van hieruit met een boot via de rivier Siange op zee te gaan varen, bijv. naar Cannes of andere kustplaatsen.

In de haven van Cannes Marina liggen honderden boten.

De tuinen rondom de appartementen zijn schitterend en het gehele door zijn de bloemperken voorzien van prachtige bloeiende planten.

Gereisd met partner in maart 2012

Gezellige en sfeervolle kustplaats

naam naam,
    27-9-2011

Prima om te golfen, te varen, aan strand te liggen. Leuke restaurantjes

Goede uitvalsbasis om de Provence en de Côte d'Azur te ontdekken.Ligt gunstig t.o.v. Cannes, Nice, Monaco en naar de andere kant St. Maxime en St. Tropez. Of Fréjus, Grasse, St Paul de Vence.

Gereisd met partner in september 2011
Mandelieu-la-Napoule (bij Cannes) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 63 reviews