We hebben een aantal aanbieders voor Les Vigneaux voor je op een rij gezet:

Reviews over Les Vigneaux

Midden in de vallei

D,
    13-1-2015

Midden in de vallei in National Parc des Ecrins. Super mooi elke dag weer genieten van de mooie bergtoppen. In Les Vigneaux zelf valt niet zoveel te beleven, maar een prima plek om je uitstapjes te beginnen. Genoeg te doen in deze omgeving. Bergwandelingen, Via Ferrata en nog veel meer. Bezoek het oude centrum van Briancon

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Prachtige omgeving

an ,
    16-7-2014

Vanuit Vigneaux kan je al snel indrukwekkende cols verkennen en mooie wandelingen maken. Een bezoek aan de Glacier Blanc, het marmottenpad, Les Cascades (watervallen) enz. is echt de moeite waard. In Vigneaux zelf is er een goede bakker (niet ver van de camping) en op 20 minuutjes rijden vind je een Carrefour,....!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

Mooie omgeving

Arianne,
    5-8-2012

Wij zijn niet uitgeweest in het dorp zelf. We waren met jonge kinderen. Wij zijn veel in de bergen ingetrokken voor prachtige wandelingen. In Vallouise kan je wandelen en paardrijden erg leuk om te doen en is 5a10 min rijden. In Puy St Vincent kan je mini golfen en rodelen en met een steoltjes lift de berg op en naar beneden wandelen. In la Grave de glester op 3200 meter ook geweldig. Ook kan je op veel plaatsen veel raften en bergbeklimmen. Genoeg te doen dus

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012
Les Vigneaux scoort een 7,6 uit 10, op basis van 18 reviews