Les Salles sur Verdon

We hebben een aantal aanbieders voor Les Salles sur Verdon voor je op een rij gezet:

Reviews over Les Salles sur Verdon

mooie omgeving

queen.78
    8-7-2015

Met de camper ben je wat minder flexibel om heen en weer te rijden naar bv het verderop gelegen grote strand waar diverse activiteiten zijn te ondernemen. Les salles zelf heeft een kleine dorpsken met diverse restaurantjes voor hapje en drankje.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jun 13 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima dorpje

Ilse Zegers
    24-8-2012

Les Salles Sur Verdon is een klein toeristisch dorpje doordat het aan het meer st. Crois is gelegen. Een prachtige bestemming voor campers, er zijn dan ook volop voorzieningen voor campers! Het dorp zelf heeft een aantal restaurantjes, een klein (duur) supermarktje en een bakkertje. Op de toeristeninformatie proberen ze je altijd goed te helpen, zelfs in het Nederlands!

Gereisd met partner in augustus 2012

sfeervol dorp weinig cultuur

fam. vredenbregt
    5-8-2011

Uitstekende bestemming voor rustzoekers en goed als basisplek om de Verdon te ontdekken. Het meer waaraan het dorp ligt is prachtig en zeer schoon. de omgeving bij het meer is rustig en ongekend schoon. Honden mogen op de stranden en het publiek ruimt zelf de troep op!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

we blijven er steeds weer terugkomen

Foesenek
    6-6-2010

rustig, ambiance, sfeer, eten, omgeving, de mensen, de mogelijkheden om ook naar grote steden te gaan. Alle noodzakelijke voorzieningen op loopafstand, auto gebruik tijdens vakantie eigenlijk niet nodig. Schitterend meer.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jun 06 2010 14:16:03 GMT+0000 (UTC)

Sprookjesachtig mooi

Franka Janssen
    28-8-2009

Op het moment dat je de laaste bocht omkomt en het meer ziet liggen gebeurt er iets met je. Het is werkelijk van een ongekende schoonheid. En als je dan ook nog de brug op rijdt en de Gorges in kijkt dan weet je zeker dat je nooit meer weg wilt. En dan kom je aan op de camping. Een heerlijke kleine maar bijzonder nette camping met vriendelijke beheerders, keurig verzorgde wasgelegenheid en mooie ruime plaatsen. Het ligt op 'twee keer struikelen' van het meer dus een zwembad mis je totaal niet. Er zijn erg veel mooie plaatsen rondom Les Salles waar je tochtjes naartoe kunt maken en per kano, kajak, waterfiets of fluisterbootje door de Gorges du Verdon is een absolute aanrader! Kano's kan je trouwens op de camping huren voor maar 25 euro per dag, een stuk goedkoper dan vlakbij de Gorges waar je 10 euro per uur kwijt bent, maar goed, je bent op vakantie dus wat maakt het uit! Het was voor mij de eerste keer dat ik hier was en het is me echt geweldig bevallen.

Gereisd met vrienden in augustus 2009
Les Salles sur Verdon scoort een 8,6 uit 10, op basis van 50 reviews