Reviews over Le Muy

Gewoon leuk

Ansje
    14-8-2018

Eenvoudig dorpje met leuke weekmarkt, wel echt frans gevoel. Kunt er ook lekker eten voor goede prijs.

Niet veel winkels. Wel traditionele vieringen.

Mooie stad met gratis parkeer gelegenheid

Marco
    29-7-2018

Markt bezocht en lokaal oorlogs museum

Sil
    10-2-2018

Prachtige omgeving, mooie camping met gezellige mensen. Mooie stranden in de omgeving. Winkels in de buurt. Top vakantie!!!

Mooi stadje met alle voorzieningen aan de rondweg.

Hans ten Brinke
    5-8-2017

prachtig historisch stadje met een uitstekende markt op zondagmorgen. Alle voorzieningen liggen aan de rondweg. Pas wel op voor de eenrichtingswegen.

Aardig

Dhr.D.de Ridder
    25-8-2016

2x perweek leuke Provencaalse markt paar leuke terrasjes en gr ote kringloopwinkel verder niet ve el bezienswaardigheden maar strand b.v. St Maxime St Aygulf vrij snel bereikbaar.dus leuke verblijfplaats als je drukte van massa toerisme wilt mijden

Le Muy scoort een 7 uit 10, op basis van 102 reviews