• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Le Muy

Sil
    10-2-2018

Prachtige omgeving, mooie camping met gezellige mensen. Mooie stranden in de omgeving. Winkels in de buurt. Top vakantie!!!

Mooi stadje met alle voorzieningen aan de rondweg.

Hans ten Brinke
    5-8-2017

prachtig historisch stadje met een uitstekende markt op zondagmorgen. Alle voorzieningen liggen aan de rondweg. Pas wel op voor de eenrichtingswegen.

Aardig

Dhr.D.de Ridder
    25-8-2016

2x perweek leuke Provencaalse markt paar leuke terrasjes en gr ote kringloopwinkel verder niet ve el bezienswaardigheden maar strand b.v. St Maxime St Aygulf vrij snel bereikbaar.dus leuke verblijfplaats als je drukte van massa toerisme wilt mijden

Echt Frans dorp of misschien wel stadje.

Maria
    21-6-2016

Le Muy is een echt Frans stadje, maar ik vind bv Frejus een stuk mooier en vriendelijker.

Voor herhaling vatbaar!

Fam Kloosterman
    8-4-2016

De omgeving is heel mooi en er is altijd wel mooi weer.

Le Muy scoort een 7 uit 10, op basis van 100 reviews