• Type accommodatie

vakanties La-Londe-les-Maures

Reviews over La-Londe-les-Maures

Wilma Tammerijn
    18-2-2018

Leuke plaats met gezellige jachthaven met winkeltjes, restaurantjes en een geweldige ijssalon.

De stranden zijn geweldig. Lekker rustig en de zee loopt geleidelijk af. Het centrum van la Londe is niet ver van de stranden. Er zijn 2 grote supermarkten en verschillende pinautomaten. Op zondag is er in en rond de hoofdstraat een grpte markt.

Prachtige omgeving en prachtige stranden. Prima!

Anita de Bruine
    20-2-2017

Heerlijke omgeving en niet te toeristisch, maar met heerlijke stranden en goede gratis parkeergelegenheden. Prima betaalbare supermarkten, restaurants en leuke markten. Heerlijk wandelen in de heuvels en langs de stranden. Veel wandelmogelijkheden, vissen surfen, duiken enzovoort. Bij Hyeres goede vliegverbinding met luchtvaartmaatschappij en niet duur en de benzine ook laag in prijs. IK kom hier al jaren en ik ben nog steeds een tevreden mens.

fijne strandomgeving zonder veel drukte

elly
    12-7-2015

bij de stranden zijn veel schaduwplekken onder de bomen, bewaakt, ook matrassen te huur, meestal gratis parkeren. Leuke stadjes in de omgeving, voor kinderen veilig. geen disco achtige omgeving

Leuk stadje met mooie haven

Liesbeth
    13-1-2015

Geschikt voor gezinnen met kinderen; stranden vlakbij en gratis parkeren.

Het strand loopt langzaam af en er is bewaking, wel zo veilig.

Rond de haven kun je prima uit eten, ijsje halen of winkelen.

Op zondag is er een grote markt. Genoeg banken om te pinnen en een grote supermarkt maakt het dorp compleet!

Nog lang niet uitgekeken

Maria
    13-1-2015

Prima stranden, ook voor mensen met kleine kinderen. Er zijn verschillende stranden in de buurt. Bregancon is een ervan. Hier zou ik een dag uit van maken, tegelijkertijd kun je namelijk ook het fort bekijken (vakantieverblijf president), die sinds vorig jaar open is gesteld voor publiek . 's avonds en overdag altijd wel ergens in de buurt een Franse markt. Gezellig uit eten kun je voldoende.

La-Londe-les-Maures scoort een 7,8 uit 10, op basis van 57 reviews