We hebben een aantal aanbieders voor La-Londe-les-Maures voor je op een rij gezet:

vakanties La-Londe-les-Maures

Reviews over La-Londe-les-Maures

Wilma Tammerijn,
    18-2-2018

Leuke plaats met gezellige jachthaven met winkeltjes, restaurantjes en een geweldige ijssalon.

De stranden zijn geweldig. Lekker rustig en de zee loopt geleidelijk af. Het centrum van la Londe is niet ver van de stranden. Er zijn 2 grote supermarkten en verschillende pinautomaten. Op zondag is er in en rond de hoofdstraat een grpte markt.

Gereisd met partner in september 2017

Prachtige omgeving en prachtige stranden. Prima!

Anita de Bruine,
    20-2-2017

Heerlijke omgeving en niet te toeristisch, maar met heerlijke stranden en goede gratis parkeergelegenheden. Prima betaalbare supermarkten, restaurants en leuke markten. Heerlijk wandelen in de heuvels en langs de stranden. Veel wandelmogelijkheden, vissen surfen, duiken enzovoort. Bij Hyeres goede vliegverbinding met luchtvaartmaatschappij en niet duur en de benzine ook laag in prijs. IK kom hier al jaren en ik ben nog steeds een tevreden mens.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Leuk stadje met mooie haven

Liesbeth ,
    13-1-2015

Geschikt voor gezinnen met kinderen; stranden vlakbij en gratis parkeren.

Het strand loopt langzaam af en er is bewaking, wel zo veilig.

Rond de haven kun je prima uit eten, ijsje halen of winkelen.

Op zondag is er een grote markt. Genoeg banken om te pinnen en een grote supermarkt maakt het dorp compleet!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Nog lang niet uitgekeken

Maria,
    13-1-2015

Prima stranden, ook voor mensen met kleine kinderen. Er zijn verschillende stranden in de buurt. Bregancon is een ervan. Hier zou ik een dag uit van maken, tegelijkertijd kun je namelijk ook het fort bekijken (vakantieverblijf president), die sinds vorig jaar open is gesteld voor publiek . 's avonds en overdag altijd wel ergens in de buurt een Franse markt. Gezellig uit eten kun je voldoende.

Gereisd met partner in juli 2014

Sfeerloos

Ineke,
    3-11-2013

Een saai plaatsje wat doorkruist wordt door 2 drukke doorgaande wegen waarvan eentje voor de markt op zondag afgesloten wordt. Het plage de l'argentiere kan je via een wandel/fietspad binnendoor bereiken. Je komt dan langs les Bormettes waar vroeger de arbeiders van de torpedofabriek woonden, overblijfselen van deze fabriek zijn nog te zien als je van het genoemde strand naar het jachthaventje wandelt. Rondom de jachthaven zijn een aantal restaurantjes en winkeltjes.

Gereisd met partner in juni 2013
La-Londe-les-Maures scoort een 8 uit 10, op basis van 57 reviews