vakanties La-Londe-les-Maures

Reviews over La-Londe-les-Maures

Heerlijk huis, betaalbaar in voor - of naseizoen

Bianca,
    29-9-2018

Net twee weken in villa 49 verbleven. Compleet huis met heerlijk zwembad.

Bijzonderheden:

-je moet sleutel halen bij rotonde Valcros. Hier zit een Franse dame die niet service gericht is. Spreekt slecht Engels, geen prettige dame, zij checkt ook schoonmaak indien je dat zelf doet.

-parkeren kan vlak voor eigen poort of iets doorrijden. Je kan niet met auto dichtbij huisje komen, dus je moet wel wat sjouwen.

-niet geschikt voor minder validen (niet eens toegang tot huis)

-dekbedden 1 persoons of 240x200/220

Pluspunten:

-eigen zwembad

-veel ruimte, genoeg kastruimte

- ruime tuin, weinig inkijk (huis dat wel inkijk heeft was in verkoop)

Tegenvallers:

-energie rekening erg hoog, eur 50 voor 2 personen per week

-wij moesten kapotte parasol zelf vervangen (ging kapot door plotselinge wind)

-tuin meubilair veelal in slechte staat

-schoonmaak erg duur, bij zelf doen strenge controle

-veel alg in zwembad

Leuke camping maar wel 1 grote Franse enclave

Familie van Rooijen,
    7-9-2018

Het is een leuke camping; fijne zwembaden, leuke glijbanen, dichtbij diverse zandstranden waar je gratis kunt parkeren, sanitair netjes met vaak warm water, receptie is heel aardig en spreken redelijk Engels. Het restaurant is geweldig; heerlijke pizza's en hamburgers en geweldige cocktails. Ook de bediening is ontzettend vriendelijk. 's Ochtends kun je daar brood afhalen en voor de volgende dag bestellen. Ook is daarnaast een kleine, dure, campingwinkel.

Maar; het zijn kleine plaatsen; onze leefruimte was maar 70m2 (ivm grote takken). De caravan met luifel en 1 klein tentje paste er net op, de auto kon er niet meer bij. De meeste plekken waren iets ruimer dan 80m2 qua leefruimte. Het was 1 grote, Franse enclave die elkaar al jaren kende. Wij hadden echt gehoopt op een leuke mix van nationaliteiten, helaas... En de camping was ook flink prijzig (maar dat schijnt daar heel normaal te zijn in die omgeving).

Geweldig

Alois en Odile S,
    7-5-2018

Parc Valrose is een rustige camping.

Wordt dagelijks heel goed onderhouden.

Er staan mobile homes die veelal particulier bewoond zijn.

Het personeel is super vriendelijk.

Wij verblijven er 8 weken.

Onze mobile home hebben we particulier gehuurd en is super!

Van alle gemakken voorzien!

Er is een mooi verwarmd zwembad!

Een minpuntje is het wennen aan de grote weg! Maar daar hebben meerdere campings langs de cotedazure last van....

We hopen volgend jaar terug te komen!!!!!

Wat een uitzicht!!

W. Tammerijn,
    24-4-2018

Mooi ruim appartement met groot terras en prachtig uitzicht op strand, zee en de "gouden eilanden".

We waren er samen, er is 1 slaapkamer maar wel nog slaapgelegenheid in de woonkamer/keuken. De keuken is van alle gemakken voorzien. Er is ook een wasmachine. Hebben dir in september gehuurd voor 2 weken maar gaan komende september voor 3 weken.

W. Tammerijn,
    13-2-2018

Wij waren in Vacanza sud. Appartement VAS 010. Echt fantastisch. Prachtig uitzicht op de zee/strand en de gouden eilanden.

Het zijn particulieren appartementen die verhuurd worden door organisatie Jirimmo.

Het zijn meerdere gebouwen bij elkaar met verschillende afstanden naar het strand.

La-Londe-les-Maures scoort een 7,8 uit 10, op basis van 57 reviews