vakanties La Joue du Loup

Reviews over La Joue du Loup

No Wifi in de 10 persoons chalets!

Cienne,
    26-4-2016

Het is onbegrijpelijk dat je in het domein een chalet kan huren Zonder Wifi. Je kan er zelfs niet voor betalen. Wij zijn er geweest met een hele groep skiërs maar er waren ook een aantal niet-skiërs bij. Voor hen was het helemaal niet leuk. Ook onze pubers vonden het niet plezant. Wij hadden ook een 10 persoons én een 12 persoons chalet gehuurd. Deze chalets liggen echter in een ander domein. Dit wordt op de websites helemaal niet vermeld.

best goed voor zijn geld...

van hoorebeke sil,
    7-12-2014

deze chalets zijn perfect voor de jeugd, helemaal niet duur, niet te ver van de piste, genoeg plek, je kan wat lawaai maken, vlakbij de dorpskern en winkels. er is ook een gemeenschappelijk zwembad (met sauna).

chalets hebben ook een berging voor het materiaal.

Prijs kwaliteit perfect

Bart van den Oord,
    21-1-2014

Wij zijn met een groep van 11 volwassenen geweest en dit is ons uitstekend bevallen. We hadden een 7 en een 8 persoons huisje. Met 11 man was dit voldoende. Voor de prijs die we er voor betaald hebben konden we ook niks meer verwachten. Daarnaast moet ik de complimenten geven aan de mensen van de receptie want als er iets kapot was kwamen ze het gelijk maken (warm water in 1 van de 2 huisjes). Wij hebben er in ieder geval een top vakantie gehad ook omdat we ons er van te voren op ingesteld hadden dat het niet veel zou zijn.

ideaal chalet voor het hele gezin/familie

Julia,
    13-1-2014

Mooi chalet met genoeg ruimte en verschillende badkamers. nr 1 waar wij waren, had de meeste zon op het grote terras. de bedden zijn wat smal, maar wel goed. Chalet ligt aan de rand van het dorp en aan de overkant van het wegje stap je zo de piste op! Wat we misten is dat niet ingespeeld is op kleine kinderen: kinderbedjes en kinderstoelen waren bijv. niet voorhanden, moesten we apart regelen, geen traphekje. Ook is het chalet niet goed te vinden en hebben we even moeten zoeken en vragen. Niet leuk na zo'n lange reis. Nadeel is dat de boiler niet is ingesteld op meer dan 5 personen douchen, dus na regelmatig een koude douche gehad te hebben, zijn we toch maar gaan plannen wie wanneer onder de douche ging. Overigens was het huis voor franse begrippen erg schoon en goed verzorgd.

Fijn chalet met zwembad.

Anne en Alex,
    1-1-2014

Net terug van een weekje skien en verblijf in een chalet van Les Flocons du Soleil. Huisje (7 pers.) prima voor 4 personen. Anders wel vol. Lekker zwembad erbij. Nadeel: ver van de piste omhoog klimmen met skies. Maar voor de prijs, prima verblijf. Het skigebied zelf viel iets tegen. Er was maar 1 piste een beetje begaanbaar gemaakt om terug te komen. Er was maar 1 stoelenlift open om weg te komen. Daar was het dus ook erg druk en hij ging zelfs om een dag pas om 10 uur open zonder enkele reden. Het gebied van Superdevoluy was goed te bereiken en wel erg mooi. Het is er prachtig skien. Mooie brede, blauwe pistes. We hebben erg lekker gegeten en in de zon gezeten bij restaurent VI AI PI op de piste. Nog nadeel: lange (2 uur) moeizame rit van snelweg (Grenoble) naar gebied. Gelukkig wel fijne vakantie gehad hoor.

La Joue du Loup scoort een 7,9 uit 10, op basis van 65 reviews