We hebben een aantal aanbieders voor La Colle sur Loup voor je op een rij gezet:

vakanties La Colle sur Loup

Reviews over La Colle sur Loup

niet voor herhaling vatbaar

michel,
    8-10-2018

Net een weekje in villa Cedria gelogeerd. Lokatie is top, kamers zijn OK, goede bedden, echter geen airco, ontbijt zeer basic. Niets van streekprodukten, alles militaristisch afgemeten. Yogourt in potjes, kaas en konfituren uit de Spar, hardgekookte eieren. De gastheren Rob en Willem zijn meer met zichzelf begaan dan met de gasten. Weinig of geen info over de streek en al zeker niet over de lokale restaurantjes. Een bak met kaartjes staat ter beschikking, maar dan kan je net zo goed op internet zoeken. Het prachtige zwembad was echter niet verwarmd, niettegenstaande het mooie weer. Alvast niet voor herhaling vatbaar.Onbegrijpelijk waar al die lovende commentaren vandaan komen.

Gereisd met partner in oktober 2018
    Rob van Villa Cedria, eigenaar, 21-12-2018

Beste Michel, wat enorm jammer dat u te weinig aandacht van ons heeft gekregen. Wellicht komt dat ook, omdat u zo bezig was met de andere gasten bij ons. U ging direct met hen uit eten en luisterden totaal niet naar al datgene dat ik aan u aan het vertellen was. U was meer gefocust om in de smaak te vallen bij de andere kamers. Toen ik u uitleg wilde geven over de restaurants, luisterde u totaal niet. Daarnaast nam u 3 parkeerplaatsen in beslag. 1 voor uw auto. 1 voor de aanhanger van uw motor en 1 voor uw motor. Toen ik vroeg of u 1 plaats wilde vrijmaken, was u zelfs daarover geirriteerd. Jammer dat uzelf zo een moeilijk persoon bent. Gelukkig vinden de resterende 99% van onze gasten onze B&B wel gezellig en zijn zij wel dankbaar voor al datgene dat wij doen. Voor uw informatie, in januari wordt er airconditioning in alle kamers geinstalleerd.

Ik wens u toch een heel mooi leven en hoop dat u gelukkig bent.

Lieve en zonnige groeten.

Geweldig!

Dhr. S.,
    28-8-2018

Prachtig gelegen. Weg van de drukte van de cote d'azur maar strand wel op 20 minuten rijden. In de heuvels/bergen aan prachtige rivier. Camping heeft goede scheiding van mobile homes en kampeergedeelte. meeste plekken hebben schaduw. Sanitair ok, maar houdt niet over. Prachtig groot zwembad. Vooral veel fransen op de camping ,gemoedelijke sfeer. Camping relatief duur. Plekken aan rivier het mooist. Rivier kun je in zwemmen (wel fris) en heeft mooie stroming om met band af te gaan. Ideaal voor kinderen. Zeer veel moois te zien/beleven, allemaal ruimebinnen het uur te rijden. Wij hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Verrassend leuke camping

Verhallen,
    16-8-2018

Deze camping was echt een verrassing. Een prachtige staanplaats direct aan het riviertje waar de kinderen naar harte lust in gespeeld hebben. Een fijn, schoon zwembad met voldoende ligbedden. Sanitaire voorzieningen waren prima, niets bijzonder maar wel schoon. Het restaurant was geweldig. Een overheerlijke risotto, werkelijk chef-kok waardig. De presentatie alleen al. Het leuke optreden van 2 zangeressen in de avond maakte het af. WiFi betaald.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

goede camping

Kurt tuithof,
    23-7-2018

Is heel goed omdat je snel geholpen word en het zwembad is goed

Gereisd anders in juli 2018

Prachtige rivier en omgeving

renske timmers,
    7-9-2017

Mooie uitvalsbasis voor Vence, St Paul de Vence en de kust. Buiten hoogseizoen, dus plaats aan de rivier, mooie toegang tot rivier, schoon sanitair. Vriendelijke eigenaar, vriendelijke ontvangst, dagelijks vriendelijkheid bij het brood halen.

Fijn zwembad.

Gereisd met partner in september 2017