• Type accommodatie

• Waardering

30 accommodaties in

La Ciotat

Reviews over La Ciotat

la ciotat aardig maar zeer onvriendelijk

fam straver, 12-8-2014
    la ciotat!!!! leuke stranden maar zeer onvriendelijke mensen die t vertikken om engels te praten,ze rijden als gekken, vooral de motoren.omgeving ging niet echt mooi verderop gelegen cassis velemale mooier en vriendelijker.bandol ook prachtig.

Leuke plaats

mmr_vandijk, 1-7-2014

La Ciotat heeft een smal strand. Het kan druk zijn, maar het zijn rustige strandgangers dus je hebt geen last van de rest. De zee is lekker en mooi!

De boulevard is niet bijzonder. Leuk om even over te wandelen maar de winkeltjes/restaurantjes zijn niet fantastisch. Om de hoek bij de haven zijn veel toeristische restaurantjes etc. Als je de steegjes in loopt vind je leukere plekjes (zoals pizzeria Le Four Pop, lekker!).

De mensen zijn vriendelijk. Tijdens de WK-wedstrijd Nederland - Mexico waren wij de enige Nederlanders. Ze leefden erg met ons mee tijdens de wedstrijd en feliciteerden ons na afloop :)

PS. Route des Cretes en Calanques zijn erg mooi. Cassis en Sanary-sur-Mer zijn ook leuke plaatjes. Aix-en-Provence is ook een aanrader!

gezellig mediteraan havenstadje

J.Water, 5-5-2014