L' Isle sur la Sorgue (Vaucluse)

L' Isle sur la Sorgue (Vaucluse)

9.6Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor L' Isle sur la Sorgue (Vaucluse) voor je op een rij gezet:

vakanties L' Isle sur la Sorgue (Vaucluse)

Reviews over L' Isle sur la Sorgue (Vaucluse)

• 10Leandro van Breet11-08-2018

Echt een mooi plekje voor ontspanning en cultuur snuiven. De markt langs het water en de straatjes met kleine typische franse winkeltjes zijn geweldig. Vergeet niet de lekkere franse tapenades te eten en ga vooral naar de badplaats waar het water ijskoud is en heerlijk voor in de zomer wanneer het echt heet is en er een verkoeling te zoeken.

• 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Irma O.14-09-2015

Heel gezellig en leuke restaurantjes.

Op zondagmorgen tot 14 uur is er een leuke en grote Provençaalse markt. Wij hebben heerlijk gegeten bij Bib Gourmand restaurant aan het water, La Balade des Saveurs. Geweldige gerechten, redelijke prijzen, prima wijnen, joviale bediening. Een aanrader!

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2015

• 8Anke1019-07-2015

Super gezellig dorpje

Fijne winkeltjes. Veel eeltmogelijkheden. In de omgeving is er veel te bezichigen. Veel gratis paerkeersplaats.

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2014

• 8Bert27-10-2014

prachtig stadje

L'Isle sur la Sorgue is een prachtig stadje, veel restaurants, een mooie weekmarkt door het gehele stadje heen, en elk weekend antiek en brocante markt. De laatste is wel schreiend duur. Het stadje nodigt uit voor een bezoek, een wandeling en vooral de vele terrasjes. De mooiste is die tegenover de kerk, onder de platanen met een mooie typisch provencaalse gevel.

Gereisd met partner in september 2014

• 8ton01-12-2013

gezellig dorp

2 x een week geweest, leuke wekelijkse antiek markt. gezellige eettentjes.

Gereisd met partner in mei 1995

• 10Marjolein van Oord15-10-2013

Familiebezoek

Ik ging erheen om mijn vader te bezoeken na een lange tijd. Hij woont in Ile sur la Sorgue. Mijn mening: een heel erg leuk Provencaals stadje, wel druk en toeristisch, maar je bent toch op vakantie. Veel gezien in die dagen: Sault, Les Baux, Abbaye de Senanque, Mont Ventoux, ritje naar de Middellandse Zee gemaakt en nog veel meer plaatsen bezocht, op de laatste dag Avignon aangedaan, want daar moest ik ook weer opstappen voor de terugreis. Kortom een hele leuke vakantie gehad,mooie dingen gezien en zeer de moeite waard om het nog een te gaan bekijken, dan met mijn partner en ik heb een goedkoop vakantieadresje. Volgend jaar kom ik zeker weer!!!

• 10Sfeer in stad
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Alleen gereisd in september 2013

• 9Sofie & Willem28-07-2013

Gezellig dorpje, aangenaam is om te vertoeven

Wekelijkse markt is een aanrader Gezellige winkeltjes Leuke plaatsjes om te eten Niet ver van Fontaine de Vaucluse

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

juli 2013

• 8AR03-07-2013

Dichtbij leuk stadje met drukke markt

Nette camping met nabijheid van druk stadje.Mogelijkheden voor vooral fietstochten en wandelingen in de omliggende omgeving.

• 7Sfeer in stad
    • 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in juni 2013

• 8crientje8829-06-2013

leuk stadje, maar toch geen topper voor ons

te zien, maar na 1 keer heb je het dan ook gezien. Grote markt, maar ga zeker op tijd want zowat heel de omgeving komt hierop af, ook buiten juli en augustus!

• 9Omgeving

Gereisd in juni 2013

• 8Tornicelli Daniel19-05-2013

Nous avons apprécie !

Très agréable pour flaner : antiquaires, et une balada dans la ville en suivant toutes les roues à eau, le grand marché, les rsto et bars le long de la Sorgue

Gereisd met partner in mei 2013

10 van de 32 reviews gezien