L' Isle sur la Sorgue (Vaucluse)

We hebben een aantal aanbieders voor L' Isle sur la Sorgue (Vaucluse) voor je op een rij gezet:

Neckermann

vakanties L' Isle sur la Sorgue (Vaucluse)

Neckermann

Reviews over L' Isle sur la Sorgue (Vaucluse)

Leandro van Breet,
    11-8-2018

Echt een mooi plekje voor ontspanning en cultuur snuiven. De markt langs het water en de straatjes met kleine typische franse winkeltjes zijn geweldig. Vergeet niet de lekkere franse tapenades te eten en ga vooral naar de badplaats waar het water ijskoud is en heerlijk voor in de zomer wanneer het echt heet is en er een verkoeling te zoeken.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Heel gezellig en leuke restaurantjes.

Irma O.,
    14-9-2015

Op zondagmorgen tot 14 uur is er een leuke en grote Provençaalse markt. Wij hebben heerlijk gegeten bij Bib Gourmand restaurant aan het water, La Balade des Saveurs. Geweldige gerechten, redelijke prijzen, prima wijnen, joviale bediening. Een aanrader!

Gereisd met partner in september 2015

prachtig stadje

Bert,
    27-10-2014

L'Isle sur la Sorgue is een prachtig stadje, veel restaurants, een mooie weekmarkt door het gehele stadje heen, en elk weekend antiek en brocante markt. De laatste is wel schreiend duur. Het stadje nodigt uit voor een bezoek, een wandeling en vooral de vele terrasjes. De mooiste is die tegenover de kerk, onder de platanen met een mooie typisch provencaalse gevel.

Gereisd met partner in september 2014

Familiebezoek

Marjolein van Oord,
    15-10-2013

Ik ging erheen om mijn vader te bezoeken na een lange tijd. Hij woont in Ile sur la Sorgue. Mijn mening: een heel erg leuk Provencaals stadje, wel druk en toeristisch, maar je bent toch op vakantie. Veel gezien in die dagen: Sault, Les Baux, Abbaye de Senanque, Mont Ventoux, ritje naar de Middellandse Zee gemaakt en nog veel meer plaatsen bezocht, op de laatste dag Avignon aangedaan, want daar moest ik ook weer opstappen voor de terugreis. Kortom een hele leuke vakantie gehad,mooie dingen gezien en zeer de moeite waard om het nog een te gaan bekijken, dan met mijn partner en ik heb een goedkoop vakantieadresje. Volgend jaar kom ik zeker weer!!!

Gereisd alleenreizend in september 2013

Idyllisch dorpje dat centraal gelegen is

Patrick Van de Velde,
    16-1-2012

Dit dorpje is idyllisch. Je kan het bijna vergelijken met Venetië, maar dan in het klein. Vooral 's avonds is het er lekker gezellig en romantisch.

Voor mensen die van antiek houden is dit een ideale stopover. Je hebt er namelijk talrijke antiquairs. Dit dorpje is ook centraal gelegen in de Vaucluse en dus ideaal om andere dorpen/steden in de omgeving te ontdekken zonder al te veel kilometers te moeten rijden.

Gereisd met partner in augustus 2011
L' Isle sur la Sorgue (Vaucluse) scoort een 9,7 uit 10, op basis van 32 reviews