We hebben een aantal aanbieders voor Guillestre voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Guillestre voor je op een rij gezet:

Reviews over Guillestre

Geen mobilhome meer hier.

Anita Wissink,
    3-9-2018

Wij hadden een stacaravan gehuurd. Op zich prima maar er was geen veranda dus je stond meteen buiten. Ook het bistrosetje was niet om fijn op te zitten. Een paar fijne stoelen zouden welkom zijn. De stacaravan stond op een apart stuk van de camping dus geen contact met andere campinggasten wat wij erg jammer vonden. We hebben geen gebruik gemaakt van faciliteiten van de camping. Mede omdat we op een 'eiland' zaten. Plekje was wel mooi. Rustig aan de rivier gelegen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Supervakantie !

Anita Wissink,
    3-9-2018

Superfijne camping. Eenvoudig maar goed. Erg vriendelijke eigenaar! Een heerlijke tijd gehad in een ecolodge tent. Gemeente zwembad grenzend aan het terrein. Eenvoudig maar zeer schoon. Dorpje op loopafstand waar alles te vinden is wat je nodig hebt. Van winkeltjes, een heerlijk bakkertje en restaurantjes. De jeugd heeft zich s'avonds prima vermaakt bij de pingpongtafel met de andere gasten. De ecolodge is echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Florence,
    19-8-2018

Christelle,
    19-8-2018

Rustige, vriendelijke, schaduwrijke gezinscamping

HW,
    1-8-2018

Rustige camping met veel Nederlanders zonder dat het een 'Nederlander'-camping is. Meer tenten dan caravans op ruime plaatsen. Veel schaduw doordat de camping tussen de bomen ligt. Sanitair sober maar schoon. Vriendelijke ontvangst. Natuurlijke zwemvijver direct naast de camping is heerlijk om af te koelen. Ligging op fietsafstand van het dorpje, lopend ca half uur. Meer bij Embrun op een half uur met de auto. Veel mogelijkheden voor bergwandelen en fietsen (klimmen!) in de directe omgeving. We hebben hier een week met veel plezier gestaan.

Guillestre scoort een 8,7 uit 10, op basis van 48 reviews