Reviews over Guillestre

sehr zufrieden

Siegfried
    13-10-2018

ein sehr schöner ruhiger Campingplatz. Freundlicher Service. Wir kommen gerne wieder.

Geen mobilhome meer hier.

Anita Wissink
    3-9-2018

Wij hadden een stacaravan gehuurd. Op zich prima maar er was geen veranda dus je stond meteen buiten. Ook het bistrosetje was niet om fijn op te zitten. Een paar fijne stoelen zouden welkom zijn. De stacaravan stond op een apart stuk van de camping dus geen contact met andere campinggasten wat wij erg jammer vonden. We hebben geen gebruik gemaakt van faciliteiten van de camping. Mede omdat we op een 'eiland' zaten. Plekje was wel mooi. Rustig aan de rivier gelegen.

Supervakantie !

Anita Wissink
    3-9-2018

Superfijne camping. Eenvoudig maar goed. Erg vriendelijke eigenaar! Een heerlijke tijd gehad in een ecolodge tent. Gemeente zwembad grenzend aan het terrein. Eenvoudig maar zeer schoon. Dorpje op loopafstand waar alles te vinden is wat je nodig hebt. Van winkeltjes, een heerlijk bakkertje en restaurantjes. De jeugd heeft zich s'avonds prima vermaakt bij de pingpongtafel met de andere gasten. De ecolodge is echt een aanrader!

bon camping

Martin schmitt
    25-8-2018

Sehr schön,sauber und gepflegt ist das hier.Die Betreiberfamillie ist immer hilfsbereit und freundlich in mehreren Sprachen.Das Schwimmbad ist gleich nebenan, was will man mehr.

Séjour en chalet confort

Sandrine
    22-8-2018

Bon accueil , personnel serviable et à l'écoute. Nous avons apprécié l'accueil de notre chien. Séjour agréable dans l'ensemble.

Literie et oreillers usagers à remplacer.

Guillestre scoort een 8,7 uit 10, op basis van 48 reviews