Sorteren

Reviews over Grillon

Hele prettige camping!

Yolande
    1-10-2018

Heerlijke kleinschalige camping. Zeer vriendelijke medewerkers. We hadden n stacaravan voor 2 weken gehuurd. De caravan was brandschoon, zag er bijna nieuw uit, had airco en de inventaris was in orde. Goede bedden, goede douche, mooie plek. Vers brood ‘s morgens en ‘s avonds afhalen van pizza’s, frites en kip mogelijk. Basisbenodigdheden bij de bar te koop. Fijn zwembad met niet te koud water. Rond etenstijd geen gas meer èn n gesloten receptie....na n telefoontje werd binnen 10 minuten het probleem opgelost! Deze camping is wat ons betreft n topper!

Fantastisch!

Elise, Willem, Stan, Jard, Jens
    4-9-2018

Een heerlijke tijd gehad bij Angela en Marij. Alles is goed verzorgd, heel gastvrij ontvangen, de kinderen hebben heerlijk gespeeld in het speelbos en zwembad. In de omgeving veel leuke uitstapjes te doen, ook met kleine kinderen. Favoriet bij ons de wandeling door gorges du toulourenc, het klimbos dat ook parcoursen voor de allerkleinsten had, mont Ventoux en Grignan. Ook een meer bij Pierrelatte was een succes met de hitte en een mooie plek voor een soort ‘stranddagje’. Wij hebben allemaal genoten! Veel dank Angela en Marij

Super vakantie!

Familie de weerd
    25-8-2018

Een heerlijke kleinschalige familiecamping. We hebben genoten 2 weken, aan het einde vd zometvakantie waardoor er naar het einde vd vakantie steeda rustiger werd.

Sanitair goed schoon, 2 dagen regen gehad dan wel veel modder door de grindpaden.

De tempratuur van de douche kun je zelf instellen erg fijn!

Wij hebben 2 kindjes in een rolstoel, de invalidedouche en toilet zijn goed toegankelijk.

Nadeel vond ik wel de kiezelgrond waardoor onze dochtee van 10 maanden alleen in haar bedje kon spelen, tip is wel ee. Goed grondzeil!

Onddanks dat er alleen engels en frans geaproken werd konden de kinderen (9 en 7) wel zelf het beztelde brood halen smorgens.

Het personeel is heel vriendelijk!

Vakantie zoals een vakantie moet zijn

Esther Peter Merijn
    19-8-2018

Heel fijn verblijf op Franse campagne maar toch dichtbij dorpjes, steden, kasteel, riviertjes etc; kortom veel mogelijkheden voor uitstapjes in de omgeving. Wij zaten in huisje Les Trois Arcs met terras grenzend aan zwembad. Zou van mij nog iets meer afgeschermd mogen worden voor meer privé, maar met openingstijden zwembad wordt hier verder ook al prima rekening mee gehouden. Ook fijn dat er aan achterzijde nog een terrasje is in schaduw. Veel plezier gehad ‘s avonds in speelbos met sportieve activiteiten samen met andere gasten. Leuk ook dat er goede fietsen staan die je mag gebruiken, mooi fietsen daar! Voor herhaling vatbaar!

Uitmuntend

Peter en Lavina
    17-8-2018

We zochten rust, lekker eten en geen beslommeringen. Dat hebben we bij Marij en Angela ruimschoots gevonden. Zeer mooi domain, fantastisch zwembad en zeer complete en mooie huisjes. Zeer gastvrij en we hebben ons zelden zo thuis gevoeld in Frankrijk. Heerlijke restaurants in de omgeving met heerlijke wijntjes.

Grillon scoort een 7,4 uit 10, op basis van 41 reviews