vakanties Gordes (Vaucluse)

Reviews over Gordes (Vaucluse)

Dit hotel verdient 5 sterren

Vhm,
    19-9-2017

prachtige locatie, net iets buiten het centrum maar prima te lopen. schitterend uitzicht vanuit de kamer op de tuin met fontein en achterliggende heuvels. Heerlijk verwarmd zwembad, zeer vriendelijk personeel, heerlijke bedden, lekker ontbijt. Kortom een echte aanrader.

Prachtige locatie en appartement

Mrs. Olde Nordkamp,
    16-8-2017

Wij hebben in Bastidon 31 gezeten, het appartement van Emmanuel en Anna.

Vooraf kregen we een leuke mail met meer informatie. Bij aankomst werden we door hun ontvangen en hebben we een rondleiding gekregen. Ook hebben we een flesje wijn uit de regio gekregen. Super ontvangst dus!

Domaine Les Bastidons heeft een super goede en mooie ligging op zo'n 10 minuutjes lopen van het centrum van Gordes. 's Ochtends kun je dus heerlijk verse baquettes en croissants halen! Een grotere supermarkt ligt in Coustellet (Super U), op 15 minuutjes rijden. In de omgeving zijn erg mooie plaatsjes te vinden en ook Abbaye de Senanque (hét bekende plaatje van de Provence) ligt op maar 10 minuutjes!

De appartementen liggen in een soort vakantieparkje, toegankelijk via een hek met een code. Ons appartement was meer dan prima (en ik denk gerenoveerd?), met een eigen tuintje met eettafel + stoelen en ligbedden. Alles was schoon en zelfs nog een aantal (overgebleven van vorige bezoekers/eigenaren) kruiden, vuilniszakken, wc papier etc. in de kast; handig! Er was geen airco in het appartement, dus af en toe wel warm...

Overdag was het zwembad erg rustig, tegen een uur of 3 a 4 uur werd het wat drukker. Het water is erg koud, maar heerlijk als je even wilt afkoelen met 35 graden! Verder is er nog een wasruimte met 2 wasmachines waar je voor 1 (40 graden) of 2 euro (60 graden) gebruik van kunt maken.

Op de dag voor vertrek kwam een vriendin (Christine) van Emmanuel en Anna langs om te kijken of alles naar wens was geweest en om onze borg terug te geven. Wel wat lastig communiceren: ze sprak alleen Frans. Buiten dat, fijn om nog iemand te zien voor ons vertrek.

Al met al een echte aanrader om de mooie omgeving van de Vaucluse te ontdekken!

10.6.2017

nico tijssen,
    10-6-2017

Prettige camping met prachtig uitzicht op de bergen.

Heerlijk ontspannen vakantie

Marco & Anne,
    17-7-2016

Rustige camping op een schitterende locatie. Voor ons persoonlijk misschien iets te rustig maar de omgeving (mooie dorpjes etc) maakt dat zeker goed.

Dit is geen camping, dit is " de hemel " ! Authentiek, !

linda six,
    18-6-2016

Dit is geen camping, dit is " de hemel " ! Authentiek, sympathiek, echtheid, klasse ! Een ongelooflijk uitzicht op de vallei met een schitterend groot zwembad, niet voor kleine kinderen !

Gordes (Vaucluse) scoort een 8,8 uit 10, op basis van 62 reviews