We hebben een aantal aanbieders voor Gordes (Vaucluse) voor je op een rij gezet:

vakanties Gordes (Vaucluse)

Reviews over Gordes (Vaucluse)

Prachtig, maar duur plaatsje

Mrs. Olde Nordkamp
    16-8-2017

Prachtig plaatsje. Als je aan komt rijden vanuit Avignon heb je een prachtig uitzicht op Gordes. Je kunt er erg lekker eten en voor een redelijke prijs bij Casa Rosario. Andere restaurants vrij duur. Op dinsdag is er 's ochtends een leuk marktje, waar je lokale producten kunt halen. Mocht je niet in de buurt van Gordes verblijven, ga dan vroeg; de parkeerplekken zijn al snel vol.

Gereisd Met partner in juli 2017

Zeer mooi oud stadje

arno
    29-6-2013

Leuk om doorheen te lopen en de oude gebouwen te bekijken. De markt is nog niet 100% touristisch en maakt het gezelig druk. Zorg wel dat je er optijd bent anders komen de de bussen wat het zeker op markt dagen niet meer gezellig maakt. Als je toch in deze regio bent is een bezoek aan bijv Avignon of Orange ook aan te raden.

Gereisd Met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi gelegen

Conny
    19-9-2012

Gordes is mooi gelegen op een heuvel die volstaat met druivenstruiken. In de smalle straatjes is het druk met toeristen maar wij bezochten het net buiten het dorp gelegen Village de Borries en daar waren we de enigen! Hier krijg je een idee hoe er 5500 jaar geleden geleefd werd in ronde, kalkstenen huizen, leukom te zien en je leert er nog wat van.

Gereisd Met partner in mei 2004

Openluchtmuseum Village des Bories

Rinus
    19-1-2012

Gordes is een leuk plaatsje markant gelegen rond een heuveltop, aan de voet van de heuvel bezochten we het kleine bijzondere openluchtmuseum "Village des Bories" men heeft er een uiterst leuk doprje opgericht van hutten die bestaan uit op elkaar gestapelde stenen de z.g. "Bories", ze werden in vroeger tijden door de plattelandsbevolking gebruikt voor bewoning.

Gereisd Met partner in april 2005

Mooie plaats maar niet veel te doen

Martin & Monique
    27-8-2010

Gordes is een mooie plaats, boven op een heuvel. De gebouwen zijn uniek. In de plaats zelf is echter niet veel te beleven. Er is niet echt een centrum waar je een avond kunt doorbrengen. Er zijn een paar restaurants en 1 of 2 souvenirswinkeltjes en dat was het wel. Regelmatig is er markt en dan is het er ook druk. De plaats zelf is wel heel mooi gelegen en heeft diverse mooie uitzichtspunten en smalle straatjes. Wij zaten in een parkje op 5 minuten lopen van Gordes en dan is Gordes centraal gelegen voor uitstapjes. Prima voor een weekje!

Gereisd Met partner in augustus 2010
Gordes (Vaucluse) scoort een 8,6 uit 10, op basis van 62 reviews